پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۱۴۶۰۲۰
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۰
رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، از شروع ساخت 200 خوابگاه دانشجویی در سال 1397 در دانشگاه های کشور با هدف ارتقای کیفیت خدمات رفاهی دانشجویان خبر داد
شعارسال:رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، از شروع ساخت 200 خوابگاه دانشجویی در سال 1397 در دانشگاه های کشور با هدف ارتقای کیفیت خدمات رفاهی دانشجویان خبر داد.

ذوالفقار یزدان مهر روز پنجشنبه درجمع رییس ومدیران دانشگاه دولتی فناوری های نوین شهرستان آمل گفت: بر اساس برنامه ششم توسعه، منع خوابگاه سازی در دانشگاه ها برداشته شده و دانشگاه هایی که کمبود خوابگاه داشته باشند بر اساس اولویت در آنها خوابگاه ساخته می شود.
وی اعتبار اختصاص داده شده امسال برای ساخت خوابگاه های دانشجویی را حدود 500میلیارد تومان اعلام کرد که این اعتبار متناسب با تورم کشور هرسال افزایش خواهد یافت تا در پایان برنامه ششم 200 خوابگاه ساخته شود.
رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، با بیان اینکه هم اکنون بیش از 50هزار دانشجو در کشور از خوابگاه های دانشجویی محروم هستند وکمبود در دانشگاه هایوجود دارد، افزود: پیش بینی می شود، با 200 خوابگاهی که هم اکنون درحال ساخت است، بخشی از این کمبودها جبران شود.
یزدان مهر ادامه داد، مدیران واحدهای دانشگاهی می توانند با اختصاص اعتبار حمایتی دولت ونیز استفاده از توان مشارکت های خیران وبخش خصوصی نیز در ساخت خوابگاه های دانشجویی به روند ساخت این فضاها نیز شتاب ببخشند.
وی همچنین از اختصاص 2 میلیارد ریال اعتبار برای کمک به دانشگاه دولتی فناوری های نوین آمل برای رهن کامل خوابگاه دانشجویی دراین شهرستان خبر داد وگفت که با همکاری خوبی که مدیران دانشگاه فناوری های نوین آمل با مدیران این شهرستان داشتند، مشکلات خوابگاه این شهرستان به طور موقت برطرف شده و حتی تلاش هایی برای ساخت خوابگاه دائمی این دانشگاه نیز انجام دادند.
دانشگاه تخصصی فناوری‌های نوین آمل دانشگاهی دولتی وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ایران است که در سال 1388 تحت نام دانشکدهٔ دامپزشکی دانشگاه مازندران به فعالیت پرداخت و در سال 1392 به درجهٔ دانشگاه ارتقا یافت.
در حال حاضر این دانشگاه شامل 7 دانشکدهٔ اصلی است و در رشته‌های دامپزشکی، تغذیه دامپزشکی، زیست جانوری، زیست شناسی عمومی، بهداشت و کنترل مواد غذایی، تولیدات داروهای گیاهی معطر، علوم آزمایشگاهی دامپزشکی، بهداشت و بازرسی گوشت، فناوری اطلاعات، مهندسی برق و مهندسی شیمی تنها در مقطع کارشناسی و بیوتکنولوژی'کارشناسی و کارشناسی ارشد' دانشجو دارد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری  ایرنا ، تاریخ انتشار11مرداد97، کدخبر: 82989433، www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین