پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۶۰۶۵
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۵
رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: 20 پارک تا پایان سال افتتاح می‌شود که هر هفته یک پارک خواهد بود، از یک ماه آینده این روند شروع خواهد شد و تا پایان اسفند ادامه داد.

شعار سال: محمد رضا حیدری رئیس شورای اسلامی شهر مشهد در جلسه بررسی و تبیین شرایط اجتماعی-معیشتی در ایران که به همت شاخه جوانان و دانشجویان بنیاد امید ایرانیان برگزار شد، گفت: تا دو ماه آینده میدان راه‌آهن نیز اصلاح خواهد شد. 20 پارک تا پایان سال افتتاح می‌شود که هر هفته یک پارک خواهد بود، از یک ماه آینده این روند شروع خواهد شد و تا پایان اسفند ادامه داد. این پارک‌ها بیشتر در مناطق حاشیه شهر است که به توازن و تعادل‌بخشی در شهر کمک می‌کند.

رئیس شورای شهر مشهد افزود: هر یک کیلومتر خط قطار شهری 250 میلیارد تومان هزینه دارد. شورای قبل خط دو را تا میدان شهدا با تبلیغات زیاد به صورت ناقص افتتاح کرد. اکنون خط دو به خط یک متصل شده و ادامه آن در برنامه سال 97 است. تونل خط سه به سمت شرق و غرب در حال حفر بوده که دستگاه حفاری در سمت غرب در پل آموزگار و شرق در باب‌الجواد است. اگر شرایط مهیا شود در شورای چهارم بخشی از خط سه را نیز افتتاح خواهیم کرد.

سایت شعار سال، با تلخیص و اضافات برگرفته از سایت مشهد تریبون ، تاریخ انتشار 11 مرداد 97، کد مطلب: -، www.mashhadtribune.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین