پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۶۲۱۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۴
محمدرضا خباز در جمع مدیران نهادهای تابعه فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، اظهار داشت: وجود موسیقی مقامی خراسان شمالی به عنوان یک مزیت است و این امر به خوبی فضای استان را عوض کرده است.
شعار سال: استاندار خراسان شمالی گفت:برای ترویج فرهنگ کتابخوانی باید در گام نخست از خودمان آغاز کنیم تا برای دیگران الگویی باشد.
محمدرضا خباز در جمع مدیران نهادهای تابعه فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، اظهار داشت: وجود موسیقی مقامی خراسان شمالی به عنوان یک مزیت است و این امر به خوبی فضای استان را عوض کرده است.

وی با بیان این که یکی از نیازهای طبیعی انسان ها فرهنگ است، تصریح کرد: حوزه فرهنگ مثل آب خوردن است که اگر به موقع به انسان نرسد منجر به اتفاقات بدی خواهد شد که در این راستا می بایست آن چه را که موجب رونق جامعه می شود، گسترش داد و در این راه از هیچ اقدامی غفلت نکرد.

خباز، توجه جوانان و نوجوانان به صحنه های نمایشی و استفاده از موسیقی های زیر زمینی و روش هایی که مانند همان میکروبی است که از آب گندآلود داخل جوی به بدنش سرایت می کند و به عنوان یک آسیب بزرگ محسوب می شود، گفت: در حالی که موسیقی های سالم محلی داریم که هر کسی نسبت به موسیقی منطقه خود ارق دارد، که در این راستا می بایست تلاش کنیم  و روش های درستی را به کار بگیریم تا شاهد آثار مطلوب در این حوزه باشیم.

مقام عالی دولت در خراسان شمالی، اظهار کرد: وجود ماهواره ها در پشت بام ها دلیل براین است مردم تلوزیون های ایران را نگاه نمی کنند، وقتی ٥٠ درصد مردم از ماهواره استفاده می کنند معنی آن این است که به صدا و سیمای خودمان اعتماد نداریم که از جای دیگری خودمان را تغذیه می کنیم.

استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه واگذاری برنامه ها و فعالیت ها کار شایسته ای است و هر چقدر برنامه ها را برون سپاری کنیم در راستای رسیدن به اهداف سازمانی موفق تر خواهیم بود، اظهار کرد: وظیفه دولت برنامه ریزی، حاکمیت و نظارت است.

خباز، به کمبود سرانه مطالعه در کشور اشاره و اظهار داشت: هرچند که در حال حاضر فضای مجازی موجب شده است مردم کمتر سراغ کتاب ها بروند اما با این که اطلاع رسانی از طریق فضای مجازی خوب است اما می بایست به دنبال ترویج فرهنگ کتابخوانی بود.

وی در ادامه سخنان خود پیشنهاد اجرای طرح اهدای کتاب توسط شهروندان هر محله را داد و افزود:با اجرای این طرح می توان کتاب های جمع آوری شده را به تمام کتابخانه های استان تزریق کرد.

خباز اظهار امیدواری کرد: با بهره مندی از ظرفیت های موجود و استفاده از روش های صحیح در مدیریت شاهد رونق بیش از پیش در حوزه فرهنگ و ارشاد اسلامی خواهیم بود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: 13 مرداد 1397، کدخبر: 736875 ، www.borna.news
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۶
0
0
ا.ف75
فقط یک مزیت؟ همیشه هنر ایرانی رو تو حاشیه نگه داشتیم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۷
0
0
فرهنگ موسیقی کشور در مناطق مختلف ایران واقعا شگفت انگیزه
س.د76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین