پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۶۲۲۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۴
استاندار اردبیل گفت: فاز سوم تولید لاستیک کامیونی با ظرفیت ایجاد 400 شغل بهمن ماه سال جاری در کارخانه آرتاویل تایر اردبیل به بهره برداری می رسد.
شعار سال: استاندار اردبیل گفت: فاز سوم تولید لاستیک کامیونی با ظرفیت ایجاد 400 شغل بهمن ماه سال جاری در کارخانه آرتاویل تایر اردبیل به بهره برداری می رسد.

اکبر بهنام جو  در حاشیه بازدید از طرح توسعه کارخانه آرتاویل تایر به خبرنگار ایرنا افزود: عملیات اجرایی فاز سوم این کارخانه 18 ماه پیش شروع شده و پیش بینی می شود 22 بهمن ماه به بهره برداری برسد.

وی بیان کرد: این طرح از طرح های اقتصاد مقاومتی حمایت دولت قرار بوده و تسهیلات لازم نیز با هدف افتتاح در موعد مقرر به آن پرداخت می شود.

او اظهار داشت: تجهیزات و دستگاه های مورد نیاز برای تکمیل فاز سوم طرح خریداری شده و هفته آینده نصب خواهد شد.

استاندار اردبیل ادامه داد: با راه اندازی این خط تولید، ضمن تامین نیازهای داخلی، محصولات این کارخانه به کشورهای دیگر صادر خواهد شد.

بهنام جو حمایت از سرمایه گذاری بخش خصوصی را یاد آ‌ور شد و گفت: مدیران دستگاه های اجرایی و بانک ها موظفند از سرمایه گذاری بخش خصوصی حمایت کنند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: 13 مرداد 1397، کدخبر: 736966 ، www.borna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
0
0
قبل اینکه بخوان اعتراض کنن باید کاری میکردین عادت کردن دقیقه نود بخوان کاری انجام بدن م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین