پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۶۲۳۹
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۳
مدیر‌عامل شرکت عمران شهر جدید صدرا گفت: شهر جدید صدرا تاکنون یک ریال از اعتبارات ملی، عمرانی و استانی دریافت نکرده و تمام پروژه‌های این شهر از محل درآمد‌های داخلی این شرکت تامین شده است.
شعار سال: مدیر‌عامل شرکت عمران شهر جدید صدرا گفت: شهر جدید صدرا تاکنون یک ریال از اعتبارات ملی، عمرانی و استانی دریافت نکرده و تمام پروژه‌های این شهر از محل درآمد‌های داخلی این شرکت تامین شده است.
 خلیل حاجی‌پور پیش از ظهر امروز در نشست خبری با بیان اینکه شهر جدید صدرا تاکنون یک ریال از اعتبارات ملی، عمرانی و استانی دریافت نکرده و تمام پروژه‌های این شهر از محل درآمد‌های داخلی این شرکت تامین شده است، اظهار داشت: با رایزنی‌هایی که صورت گرفته و همکاری سازمان برنامه‌ و‌ بودجه استان فارس بیش از 5 میلیارد تومان اعتبارات عمرانی به این شهر تخصیص یافته که در‌بودجه سال 97 نیز آمده است.

مدیرعامل شرکت‌ عمران شهر صدرا با بیان اینکه شهر جدید صدرا سومین شهر پرجمعیت استان بوده و  با توجه به اقبال مردم این شهر در آینده به دومین شهر پر‌جمعیت استان تبدیل خواهد شد، افزود:  شهر صدرا نرخ رشد 40 درصد را نیز در چند سال اخیر تجربه کرده و جمعیت کنونی این شهر بالغ بر 100 هزار نفر بوده است.

مدیر‌عامل شرکت‌عمران صدرا با بیان اینکه در این شهر ساخت بیش از 24 هزار واحد مسکن مهر برنامه‌ریزی و عملیات اجرایی آن آغاز شده بود که تاکنون بیش از 21 هزار واحد تحویل شده است، افزود: پروژه مسکن مهر بناسازان رمضان که بیش از 8 سال متوقف شده بود عملیات اجرایی آن شروع شده و تاکنون 450 واحد تحویل متقاضیان شده است و  570 واحد دیگر تا پایان هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

حاجی‌پور در مورد مشکل فاضلاب صدار نیز عنوان کرد: تا زمانی که فاضلاب‌های شهر صدرا به بهره‌برداری نرسد سایت‌های موقتی که برای این کار در نظر گرفته شده به روز‌رسانی خواهد شد اما با توجه به رشد خطی شهر صدرا 2 هکتار زمین برای ایجاد سایت تصفیه‌خانه دوم این شهر در اختیار آبفا قرار گرفته است.

وی افزود: در سایت اول تصفیه‌خانه شهر صدرا شاهد پیشرفت 70 درصدی در یکی از‌ مودل‌ها هستیم که می‌تواند جمعیتی بالغ بر 80 هزار نفر را تحت پوشش قرار دهد و تا پایان امسال به بهرهبرداری خواهد رسید.

 حاجی‌پور درباره اتصال شهر صدرا به قطار شهری شیراز نیز گفت: در جهت حداقل‌سازی هزینه‌ها قطار‌ شهری صدرا در‌ حریم خط راه‌آهن ایجاد خواهد شد که طرح مطالعاتی این پروژه در دست اقدام است و تا سال آینده وارد فاز عملیاتی خواهد شد.

وی د‌ر با اشاره به تدوین سند توسعه شهر صدرا گفت: یکی از برنامه‌هایی که منجر به هدفمندسازی اقدامات خواهد شد وجود برنامه توسعه راهبردی است از این روز سند توسعه راهبردی شهر صدرا در حال تدوین است و افق‌های کوتاه‌مدت، میان‌مدت و افق 20 ساله برای آن در نظر گرفته شده البته تمرکز فعالیت‌ها بر افزایش کیفیت در جامعه شهری شهر صدرا است.

حاجی‌پور همچنین خبر از ایجاد دومین شهر جدید در استان داد و بیان کرد: شهر‌ جدید تابناک در شهرستان لامرد و با جامعه هدف شاغلین در شهرک‌ صنعتی انرژی‌بر لامرد ایجاد خواهد شد که شرکت عمران شهر صدرا نیز متولی این شهر خواهد بود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 13 مرداد 1397، کدخبر: 1793726 ، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۶
0
0
ا.ف75
پس چرا این همه شایعه رو تا الان پاسخگویی نکردین؟ حتما یه چیزی پشت پرده هست
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۶
0
0
امیدوارم از این ساختمونا ی بدرد نخور که هیچ مهندسی ای توشون بکار نرفته نباشه
ن.ف83
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۶
0
0
امیدوارم از این ساختمونا ی بدرد نخور که هیچ مهندسی ای توشون بکار نرفته نباشه
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین