پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۶۳۴۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۳:۰۰
یوسف بیدخوری اظهار کرد: هم اکنون این استان 116 هزار و 916 تخت آماده برای پذیرایی از مسافران دارد که این ظرفیت رسمی اقامتی است

شعارسال: یوسف بیدخوری اظهار کرد: هم اکنون این استان 116 هزار و 916 تخت آماده برای پذیرایی از مسافران دارد که این ظرفیت رسمی اقامتی است.

وی بیان کرد: علاوه بر این، شمار فراوانی واحدهای اقامتی غیررسمی به خصوص در مشهد فعالیت دارند که نظارت و کنترل بر این واحدها نیز انجام می شود و تا حد امکان به واحدهای دارای شرایط مانند خانه های زائرپذیر مجوزهای موقت داده می شود.

وی با اشاره به اهمیت ایمنی واحدهای اقامتی با هدف تامین امنیت مسافران گفت: کلیه واحدهای اقامتی رسمی در استان اعم از هتل، هتل آپارتمان و مهمانپذیر موظف هستند تا پایان امسال تائیدیه آتش نشانی را دریافت و مجوزهای بهداشتی خود را کامل کنند.

وی با اشاره به بالا بودن سطح کیفی و کمی خدمات دهی در واحدهای اقامتی خراسان رضوی، گفت: با هدف رفاه حال مسافران، از ابتدای امسال نرخ اقامت در واحدهای این استان افزایشی نداشته است.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی خراسان رضوی بیان کرد: همچنین با هدف تامین حال زائران و مسافران به خصوص معلولان امسال برنامه مناسب سازی واحدهای اقامتی در این استان با جدیت اجرا می شود.

وی ادامه داد: طبق برنامه ریزی انجام شده تا پایان امسال 50 درصد واحدهای اقامتی استان برای حضور معلولان و افراد ناتوان مناسب سازی می شود.

استان خراسان رضوی دارای بیش از یک هزار واحد اقامتی رسمی است و با بیش از 1700 واحد تاسیسات گردشگری این استان رتبه نخست کشور را در این زمینه دارا است.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت جماران، تاریخ انتشار:12مرداد1397 ، کدخبر: 980575: www.jamaran.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United Arab Emirates
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۶
0
0
ا.ف75
خب این نشون میده مدیریت گردشگری در این استان بی نهایت داره موفق عمل میکنه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۷
0
0
خراسان با بیشتری سطح گردگشکر در کشور باید هم از امکاناتی فراتر از شهر های دیگه برخوردار باشه
س.د76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین