پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۱۴۶۳۶۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۹
عضو شورای شهر تهران گفت: ساخت و ساز در شهرک های تهران هیجانی بوده است.

شعارسال:عضو شورای شهر تهران گفت: ساخت و ساز در شهرک های تهران هیجانی بوده است.

احمد مسجدجامعی ظهر جمعه با حضور در برنامه تهران گردی در جمع خبرنگاران با اشاره به ساخت و ساز های عمده شهرک در گوشه و کنار شهر اظهار داشت: با یک نگاه دقیق متوجه می شویم که در ساخت این شهرک ها دقتی که باید در عمل وجود داشته باشد نسبت به هیجان در کار کمتر بوده است.

مسجد جامعی با اشاره به اینکه آب یک موضوع اجتماعی است گفت: با توجه به اینکه موضوع آب یکی از موضوعات مهم و دغدغه های اساسی روزگار کنونی محسوب می شود باید بگوییم که بین شورا و نهاد تخصصی آب یک رویکرد مشترک وجود دارد و لذا توجه بیشتر جامعه به موضوع آب سبب می شود که به آن بپردازیم.

وی با بیان اینکه در فلات نیمه خشک کشور تمدن تشنه ایران را شکل داده ایم گفت: این موضوع از ویژگی های این تمدن است و ارزان بودن و آسانی دسترسی به آب موجب مشکلات در این حوزه شده است و با اینکه تهران تمام آب های البرز توسط تهران بلعیده می شود باز هم علائم تشنگی در تهران دیده می شود.

مسجد جامعی اظهار داشت: لازم است برای مصرف بهینه آب در امور ساخت و سازراهکارهایی در نظر گرفته شود.

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه در توافق اولیه برای افق ۱۴۱۰ میزان مصرف آب غیر شرب برای فضای سبز از ۱۳۵ متر مکعب به ۶۵ متر مکعب کاهش یافته است گفت: این موضوع در شهرک اکباتان مورد توجه قرار گرفته و موفق بوده است و در این زمینه می توان با بازچرخوانی آب، نیاز فضای سبز را تامین کرد.

بر اساس این گزارش مسجد جامعی طی این برنامه از «مستوفی الممالک»، «مسجد مستوفی الممالک»، «خانه ظهیر الاسلام» بازدید به عمل آورد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار12مرداد 97، کد خبر: 4364697، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United Arab Emirates
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۶
0
0
ا.ف75
اخه یه عده از رونق گرفتن بازارش دم زدن! احتمالا دنبال یه چیزایی بودن دیگه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین