پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۶۴۵۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۶
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از افرایش ۱۲۰هزار تومانی یارانه سفر برای بازنشستگان کشوری خبر دادو گفت: امسال ۲۰۰هزار بازنشسته صندوق ازاین تسهیلات برای سفرهای سیاحتی و زیارتی برخوردار می‌شوند.

شعار سالجمشید تقی زاده در نشست با روسای کانون‌های بازنشستگی استان سمنان با بیان اینکه کانون‌های بازنشستگی واسطه بین بازنشستگان و مسئولان هستند و می‌توانند مشکلات و مطالبات این قشر فرهیخته را به مدیران سطوح بالای کشور منتقل کنند، اظهار کرد: آمارها نشان می‌دهد سال گذشته با استقبال بازنشستگان بیش از ۱۰۶ هزار نفر از سفرهای سیاحتی و زیارتی صندوق بازنشستگی کشوری استفاده کرده‌اند که همین مساله باعث شد تا تسهیلات سفر را برای هر بازنشسته و یک همراه از ۶۶۰ هزار تومان به ۷۴۰ هزار تومان افزایش دهیم.

تقی زاده با اشاره به ایجاد بانک اطلاعاتی واحد برای بازنشستگان در کشور گفت: کانون‌های بازنشستگی در جمع آوری اطلاعات بازنشستگان و ایجاد این بانک اطلاعاتی همکاری و همراهی کنند تا اطلاعات جامعی از بازنشستگان شکل بگیرد.

تقی زاده با مهم دانستن جایگاه کانون‌های بازنشستگی در استان‌ها اضافه کرد: کانون‌ها باید جایگاه و خاستگاه بیان مشکلات بازنشستگان در استان‌ها باشند.

تقی زاده تصریح کرد: در جهت کاهش هزینه‌های درمانی بازنشستگان به دنبال ایجاد پرونده الکترونیکی هستیم.

وی افزود: با رایزنی‌های انجام شده با مجلس شورای اسلامی تلاش می‌کنیم هرچه سریعتر فراکسیون بازنشستگان در مجلس راه اندازی شود.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با اشاره به اختصاص حدود ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار برای تسهیلات وام بازنشستگان گفت: با کمک بانک صادرات حدود ۲ هزار میلیارد تومان جهت وام بازنشستگان اختصاص یافته که از اول مهر ماه با انجام ثبت نام اینترنتی، وام به ۴۰۰ هزار نفر به مبلغ ۵ میلیون تومانی با کارمزد ۴ درصد پرداخت می‌شود.

تقی زاده با اشاره به تدوین بسته بیمه تکمیلی برای بازنشستگان نیز گفت: در جهت ایجاد رفاه بیشتر برای بازنشستگان بسته بیمه تکمیلی در حال تهیه است. همچنین از دولت خواسته شده تا در مصوبه‌ای خدماتی که برای کارمندان ادارات داده می‌شود به بازنشستگان همان سازمان‌ها نیز داده شود.

تقی زاده با اشاره به پیگیری‌های انجام شده در جهت تدوین قانون مدیریت خدمات کشوری نیز اظهار کرد: قانون مدیریت خدمات کشوری پیگیری شده و در حال تدوین است و امروز نیز از کانون‌ها می‌خواهیم خواسته‌هایشان را به ما منتقل کنند تا این خواسته‌ها در قانون مدنظر قرار گرفته و بتواند از مشکلات بازنشستگان کم کند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی ، تاریخ انتشار 12مرداد 97، کدمطلب: 412032، www.ana.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۴
0
0
همینکه تو این وضعیت به فکر بازنشسته ها هم هستن خداییش جای تقدیر داره...دمشون گرم
ا.ف۷۵
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین