پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۶۶۰۱
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۲
معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوین گفت: آمارهای فزآینده جرایم در حوزه های اجتماعی بیانگر آن است که معضلات این بخش از سوی نهادهای ذیربط باید جدی گرفته شده و در صدد رفع آن برآیند.

شعارسال: علیرضا آشناگر روز شنبه در نشست با دانشجویان دانشگاه علوم انتظامی، موضوع طلاق را یکی از آسیب های اجتماعی دانست و افزود: متاسفانه با بروز این پدیده در یک خانواده، مسایل و آسیب های دیگری نیز تولید می شود.

این مسئول یادآور شد: اگر چه قزوین در این بخش از وضعیت بهتری نسبت به سایر مناطق کشور برخوردار است اما آمار طلاق در برخی استان ها از جمله تهران و کرج نگران کننده است.

وی، اعتیاد را از دیگر مسایل آسیب های اجتماعی که مولد ناامنی نیز می شود، برشمرد و اظهار داشت: تلاش های زیادی در خصوص برخورد و کنترل با این پدیده صورت گرفته که با ظهور موادمخدر صنعتی و روانگردان ها معضلات آن دوچندان شده است.

آشناگر، حاشیه نشینی شهرهای بزرگ را از دیگر موارد مربوط به آسیب های اجتماعی دانست و افزود: این مکان ها جایگاهی برای سارقان، زورگویان و کیف قاپان شده که با نبودن نظارت های کافی از سوی برخی دستگاه های ذیربط مانند شهرداری و کلانتری ها، معضلات این نواحی ها را بیش از گذشته کرده است.

به گفته معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوین، فقر، بیکاری و فساد در تمامی حوزه ها از تهدیدهای جدی و زمینه ساز ناامنی در یک جامعه به شمار رفته که می تواند عاملی نیز برای هدر رفت سرمایه های اجتماعی شوند.

آشناگر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به قضایای پس از روی کارآمدن ترامپ و لابی گری های گسترده که برای تخریب برجام شکل گرفت، گفت: قصد آمریکا از چنین اقدام ها و طراحی جنگ اقتصادی، تغییر رفتار ایران بوده است.

این مسئول سیاسی با بیان اینکه ایران از نظر کلی وضعیتی متفاوت و بهتر از دوره قبل از برجام دارد، تصریح کرد: برخلاف دوره گذشته که قطعنامه های متعددی صادر و اجماع جهانی علیه ما بود، اکنون این مساله به نفع ایران تغییر یافته تا جایی که منطق و صلح خواهی ایران در فضاهای بین المللی مسلط شده است.

آشناگر خاطر نشان کرد: آمریکا برای تحقق اهداف خود عملیات روانی قوی را همراه با اعمال تهدیدات اقتصادی آغاز کرده و به دنبال موج سواری بر روی حوادث است.

این مسئول اضافه کرد: خوشبختانه سران نظام با همراهی مقام معظم رهبری کنترل مسایل داخلی را برعهده داشت و این روند همچنان نیز ادامه خواهد داشت.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 13 مرداد 1397 ، کدخبر:82990776 ،www.irna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین