پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۶۶۱۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۷
استاندار آذربایجان شرقی گفت: در شرایط کنونی و خاص امروز تامین معیشت مردم و حفظ چرخه اولویت اول است و باید همه در این خصوص تلاش کنند.

شعارسال: مجید خدابخش روز شنبه در جلسه کمیسیون تنظیم بازار آذربایجان شرقی، اظهار داشت: در شرایطی که با تحریم‌های اقتصادی و نوسان‌های ارزی مواجه هستیم، اصل بر تامین معیشت مردم است و در این خصوص برخی از ضوابط و قوانین باید متفاوت از شرایط عادی باشد.

وی با بیان اینکه در دوره خاصی از وضعیت اقتصادی قرار داریم، افزود: در این شرایط حساس سهولت صادرات و واردات باید با هدف تنظیم بازار انجام گرفته و ضوابط و مقررات نیز باید با این شرایط تطبیق یابند.

خدابخش ادامه داد: برای کنترل قیمت کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم در این شرایط خاص باید زنجیره تولید مدیریت شود که در این صورت همه بخش‌ها می ‌توانند با کمک هم نیاز بازار را به شکل منطقی تأمین کنند.

وی با تاکید بر اینکه صادرات و واردات باید در جهت تامین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم تنطیم شود، یادآور شد: البته اصل بر حمایت از تولید داخلی است، اما به هر حال باید نیازهای مردم تامین شود.

استاندار آذربایجان شرقی بر شناسایی و برخورد با سودجویان از وضعیت خاص کنونی تاکید کرد و گفت: پیش‌ بینی وضعیت بازار همچنان باید مورد توجه دستگاه‌های مسئول قرار گرفته و برای پیشگیری از مشکلات احتمالی چاره‌اندیشی شود.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 13 مرداد 1397 ، کدخبر: 82990711،www.irna.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۰
0
0
پول ندارن بنگاه های تولید کننده که چرخه تولید فعال باشه م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین