پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۶۹۳۹
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۵
عضو هیأت رئیسه مجلس با تأکید بر اینکه رویکرد اقتصادی دولت باید تغییر کند، گفت: برخی مسؤولان یا اقوام آنان دارای شرکت‌های خصوصی هستند که باید از مناصب و مسئولیت‌هایشان کنار گذاشته شوند تا سراغ بازار و کاسبی خودشان بروند.
شعارسال: احمد امیرآبادی نماینده مردم قم و عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به شرایط اقتصادی کشور و ضرورت ترمیم کابینه و تیم اقتصادی رئیس‌جمهور، اظهار داشت: اولاً اینکه رویکرد اقتصادی دولت باید تغییر کند و دوما اینکه بهتر است افرادی که در تعارض با منافع هستند، از مناصب و مسئولیت‌هایشان کنار گذاشته شوند تا سراغ بازار و کاسبی خودشان بروند.

وی افزود: یکی از مشکلات ما این است که خود برخی از مسئولین یا اقوام‌شان دارای شرکت‌های خصوصی هستند، یا اطرافیان یا هم‌حزبی‌های آنان، این موارد یکی از بلا‌هایی است که به جان اقتصاد ایران افتاده و بیشتر رانت‌هایی که به وجود می‌آید از همین موارد است.

این عضو هیأت رئیسه مجلس تصریح کرد: به نظر می‌رسد برای بهبود شرایط اقتصادی کشور و وضع معیشتی مردم باید قوانین و مقررات شفاف شوند، دستورالعمل‌ها باید شفاف شوند، امتیازاتی که می‌دهند باید در اختیار همه قرار گیرد و همه باید بتوانند از این امتیازات استفاده کنند، همه این موارد همان راهبرد‌ها و تفکری است که ضروروت دارد با تغییر رویکرد اقتصادی دولت تغییر کنند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از پایگاه خبری فردا ، تاریخ انتشار: 16 مرداد 1397 ، کدخبر: 855317 ، www.fardanews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۶
0
0
کاسبی شان یک جور دیگر شروع می شود. درب های چرخان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۶
0
0
قانون نباشه بدتر از این هم میشه
ن.ف83
ناشناس
United Arab Emirates
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۶
0
0
ا.ف75
بعد جالبیش اینه که بعد ها برای واگذاری کارها به بخش خصوصی هم از مردم رای میخوان:))
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۷
0
0
هرچی تو این مملکت می کشیم از اقوام مسئولانه
ن.ف83
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۷
0
0
ا.ف75
خداییش این همه دسیسه برای بالا کشیدن پول مردم تو هیچ جای جهان وجود نداره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین