پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۷۰۲۸
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۱
آسوشیتدپرس نوشت، عربستان سعودی به دنبال اخراج «دنیس هوراک» سفیر کانادا به دلیل انتقاد وی از بازداشت فعالین حقوق زنان، از تصمیم برای قطع همه روابط تجاری میان ریاض- اتاوا خبر داد. گفتنی است حدود ۱۰ درصد از واردات نفت خام کانادا از عربستان تامین می‌شود.

شعار سال: آسوشیتدپرس نوشت، عربستان سعودی به دنبال اخراج «دنیس هوراک» سفیر کانادا به دلیل انتقاد وی از بازداشت فعالین حقوق زنان، از تصمیم برای قطع همه روابط تجاری میان ریاض- اتاوا خبر داد.

گفتنی است حدود ۱۰ درصد از واردات نفت خام کانادا از عربستان تامین می‌شود.

وزارت خارجه عربستان در بیانه‌ای شدیدالحن اعلام کرد: هر قدم دیگری که به این منظور (انتقاد حقوق بشری) از سوی کانادا برداشته شود، به منزله اذعان آن ها به حق ما برای مداخله در امور داخلی کانادا تلقی خواهد شد.

این بیانیه در ادامه می‌افزاید: کانادا و دیگر ملت‌ها باید بدانند که نمی‌توانند ادعا داشته باشند بیش از خود ما نگران شهروندانمان هستند.

گفتنی است عربستان سفیر خود را نیز از کانادا فراخوانده است.

سایت شعار سال، با تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری انتخاب، تاریخ انتشار 15 مرداد 97، کد مطلب: 422631، www.entekhab.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین