پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۷۰۸۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۳:۱۴
زرگوش تصریح کرد: یکی دیگر از موضوعات کلیدی و در واقع نسخه شفا بخش و عامل بقا پست کشور، ارتقا و بهبود کیفیت خدمات تا تامین رضایت حداکثری مشتریان و متقاضیان است. در شرایط فعلی که زمزمه حضور رقبا در کشور جدی است؛ کیفیت مطلوب خدمات در کنار ظرفیت قابل توجه و غیررقابتی شبکه توزیع مویرگی پست در اقصی نقاط کشور است که می تواند مشتری را وفادار نگه دارد

شعارسال: عضو هیئت مدیره در این مراسم که صبح امروز برگزار شد، ابتدا به تشریح سیاست ها و برنامه های جاری شبکه پستی کشور پرداخت و گفت: مدیریت بهینه هزینه ها و جلوگیری از هدر رفتن منابع و سرمایه ها، بویژه سرمایه انسانی از مهمترین موضوعاتی است که مجدانه از سوی مدیران ارشد شرکت پیگیری می شود.

زرگوش تصریح کرد: یکی دیگر از موضوعات کلیدی و در واقع نسخه شفا بخش و عامل بقا پست کشور، ارتقا و بهبود کیفیت خدمات تا تامین رضایت حداکثری مشتریان و متقاضیان است. در شرایط فعلی که زمزمه حضور رقبا در کشور جدی است؛ کیفیت مطلوب خدمات در کنار ظرفیت قابل توجه و غیررقابتی شبکه توزیع مویرگی پست در اقصی نقاط کشور است که می تواند مشتری را وفادار نگه دارد.

وی افزود: در دنیای امروز که فناوری های اطلاعاتی بسترساز انواع خدمات است و زمان دریافت خدمت برای مشتریان بسیار مهم است؛ خدمات رسان هایی موفق تر هستند که به کمک شیوه های نوین و در زمان کمتر، نیاز مشتریان را تامین کنند، به همین جهت ما نیز می بایست همسو با آهنگ تغییرات خودمان و شیوه های خدمات رسانی مان را تغییر دهیم.

عضو هیئت مدیره در ادامه به خدمات ارزنده بیرانوند مدیر کل سابق استان قم اشاره کرد و از باقری منش مدیر کل جدید این استان خواست، با توجه به عملکرد قابل قبول وی در به ثمر نشستن پروژه ملی سیماک و به سرویس دهی رسیدن آن در استان گیلان؛ در استان قم نیز این روند تسریع شود.

جان بزرگی دبیر هیئت مدیره و مدیر کل امور استانها نیز در این مراسم به تشریح برنامه ها و رویکردهای شرکت پرداخت و ضمن یادآوری کردن اهم دغدغه ها و خواسته های مدیرعامل از مدیران اجرایی؛ از زحمات و تلاش های مدیرکل سابق پست استان قم قدردانی به عمل آورد.

علیزاده مدیرکل حوزه استاندار قم نیز در این مراسم ضمن اشاره به اقدامات و فعالیت های مثمرثمر پست استان قم در خدمات رسانی شایسته به مردم، اظهار داشت: شبکه پستی کشور از ظرفیت بالایی به لحاظ گسترش کمی و کیفی خدمات برخوردار است که امیدواریم در سایه مدیریت جدید، بیش از پیش شاهد بهره برداری از این قابلیت ها باشیم.

باقری منش مدیر کل جدید استان قم نیز طی سخنانی در این مراسم، مهمترین برنامه های خود از جمله پیشبرد دو پروژه ملی GNAF و سیماک را تشریح کرد و بر تداوم اقدامات مثبت و سازنده پست استان در جهت تحقق پیش بینی های صورت گرفته در شاخص های مورد ارزیابی و همچنین ارتقا جایگاه پست استان قم تاکید کرد.

دیدار با صادقی استاندار قم از دیگر بخش های سفر زرگوش عضو هیئت مدیره و جان بزرگی دبیر هیئت مدیره و مدیر کل امور استانها به استان قم بود که در این دیدار استاندار تلاش های مجدانه بیرانوند مدیر کل پیشین پست قم را ستود و اظهار امیدواری کرد در دوران مدیریت جدید شاهد رشد و شکوفایی بیش از پیش پست استان باشیم.

زرگوش عضو هیئت مدیره و جان بزرگی دبیر هیئت مدیره و مدیر کل امور استانها در ادامه از بخش ها و واحدهای مختلف پست استان قم بازدید به عمل آورند و با حضور در جمع موزعین، ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های آنان، خواستار توجه ویژه به این بخش به عنوان ویترین اصلی شبکه پستی شدند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ریال نیوز، تاریخ انتشار: 14مرداد1397، کدخبر: 17776: rialnews.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۷
0
0
ا.ف75
امیدوارم در این پست هم مث سابق بتونن بدرخشن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۰
0
0
ایشالا بتونه کاری انجام بده م.ق71
ناشناس
Germany
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۵
0
0
به امید مشاهده ی بهترین عملکرد از ایشون.
م.ا75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین