پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۱۴۷۰۸۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۳
اولین سند راهبردی توسعه منابع انسانی شهرداری تهران با هدف رفع چالش ها، برنامه ریزی و اجرای عملیاتی با برش منطقه ای، تدوین و در منطقه یک تهران رونمایی شد

شعارسال:اولین سند راهبردی توسعه منابع انسانی شهرداری تهران با هدف رفع چالش ها، برنامه ریزی و اجرای عملیاتی با برش منطقه ای، تدوین و در منطقه یک تهران رونمایی شد.

پیش از ظهر سه شنبه مراسم رونمایی از سند راهبردی منابع انسانی شهرداری منطقه یک تهران با حضور ابراهیم شیخ معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران، محمدجواد حق‌شناس، عضو و رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش ،حبیب اله تاجیک اسماعیلی، شهردار منطقه یک تهران و مدیران شهری برگزار شد.

ابراهیم شیخ معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران طی سخنانی اظهار داشت: در این مراسم سند عملیاتی توسعه منابع انسانی شهرداری منطقه یک تهران رونمایی و تقدیم شهردار این منطقه شد تا مبنایی باشد برای برنامه های امسال و ۵ سال آتی تا بر اساس آن بتوانیم چالش ها ،مشکلات و معضلات را ساماندهی کنیم.

وی با اشاره به اینکه برنامه عملیاتی در هر منطقه مختص همان منطقه و بر اساس شاخص ها و راهبردهای مناطق است گفت: تدوین این سند راهبردی در منطقه یک تهران به دلیل حجم فعالیت ها ، ارتباط و شبکه سازی و تعامل با کارکنان کار ساده ای نبود ولی با همت، ایمان، انگیزه و همفکری کارکنان منطقه و مشارکت و هدایت افراد خبره و علمی تدوین و جهت اجرا به شهرداری منطقه یک تقدیم شد تا الگویی برای سایر مناطق شهر تهران باشد.

شیخ افزود: در تدوین این سند ۵ موضوع راهبردی طراحی شده است که چابک سازی نیروی انسانی با ارتقاء علمی آنها، هوشمند سازی و تکمیل اطلاعات کارکنان در سامانه جامع منابع انسانی، الزام به شایستگی نیروها ، رفاه کارکنان از موارد آن بوده است.

حق‌شناس نیز ارتقاء رضایتمندی شهروندان را مهمترین اصل خدمات رسانی شهری دانست و گفت: با کسب رضایت شهروندان به عنوان ذینفعان شهرداری رضایت خداوند نیز حاصل می شود چرا که رضایت خداوند در رضایت مردم نهفته است.

شهردار منطقه یک تهران نیز در این مراسم اظهار امیدواری کرد که تدوین سند راهبردی منابع انسانی در ارتقاء کیفی نیروی انسانی شهرداری تهران و ایجاد اعتدال کمی در سیستم مثمر ثمر واقع شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 16مرداد97، کد خبر: 4368421،www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۷
0
0
ا.ف75
خداییش با همین سند های راهبردی اگر بهش عمل بشه میتونه زمینه ساز پیشرفت های خوبی بشه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۸
0
0
این سند راهبردی روارائه نمیکنن که بدونیم مشخصاتش چیه؟
س.د76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین