پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۷۱۵۷
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۲
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کرمان از شهادت محیط بان شهرستان راور در درگیری با متخلفان شکار و صید خبر داد.

شعار سالرضا جزینی زاده اظهار کرد: عصر روز گذشته «علی خواجویی» محیط بان شهرستان راور در درگیری بین یگان حفاظت محیط زیست شهرستان راور با متخلفان صید و شکار دچار جراحت شد.

وی محل این درگیری را ارتفاعات خورند شهرستان راور ذکر کرد و ادامه داد: در این درگیری محیط بان راور از سوی افراد متخلف مورد اصابت مستقیم سه گلوله جنگی از ناحیه شکم قرار گرفت.

جزینی زاده از اعزام یک فروند بالگرد اورژانس به محل درگیری خبر داد و افزود: همچنین به منظور تعقیب و دستگیری متخلفان نیروهای انتظامی شهرستانهای مجاور و یگان‌های تکاور و نیروهای یگان حفاظت محیط زیست استان کرمان در محل حضور پیدا کردند.

مدیرکل محیط زیست استان کرمان گفت: روز گذشته به علت شدت جراحات این محیط بان به شهادت رسید.

وی از برخورد با متخلفان شکار و صید خبر داد و تصریح کرد: تاکنون بیش از ۱۲۰ شهید و دهها جانباز را در راه حفظ طبیعت کشورمان تقدیم محیط زیست کرده ایم.

این در حالیست که در تاریخ پنجم مرداد ماه جاری «شهید مهدی احمدی نیک» یکی دیگر از محیط بانان غیور استان کرمان در شهرستان قلعه گنج در درگیری با متخلفان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار 16مرداد 97، کدمطلب: 4367962، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین