پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۷۱۷۶
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۹
ایران با داشتن آثار تاریخی، طبیعت منحصر به فرد و سواحل گسترده، هرگز مقصد نخست گردشگران نبوده و نیست.

شعارسال: مدت‌هاست که مهمترین نقد کارشناسان و دست‌اندرکاران عرصه گردشگری به وضعیت نابسامان این صنعت، بی‌اطلاعی مسئولان امر گردشگری برای توسعه این صنعت است. به واقع همه آن‌‌‌ّ‌ها می‌خواهند گردشگر ورودی به ایران بیشتر شود، اما هرگز راه حل درستی برای انجام این‌کار نداشتند.

نوسان قیمت ارز و افزایش افسارگسیخته آن، ایران را به یکی از ارزان‌ترین مقاصد سفر تبدیل کرده‌است. با این‌حال همچنان این کشور از منافع ورود گردشگر خارجی بی‌نصیب است. از سوی دیگر نوسان قیمت ارز چندان مانع از خروج گردشگر از کشور هم نشده‌است.

یکی از عوامل ارز آوری در هر کشوری، گردشگری‌است. اما گردشگری در ایران هرگز توان ارز‌آوری قابل ملاحظه‌ای نداشته‌است. ایران با داشتن آثار تاریخی، طبیعت منحصر به فرد و سواحل گسترده، هرگز مقصد نخست گردشگران نبوده و نیست. اما چرا؟ کارشناسان بر این باورند که دولت ایران، استراتژی درستی برای تبلیغات گردشگری ندارد.


سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت عصرایران، تاریخ انتشار: 15مرداد1397، کدخبر: 625050: www.asriran.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین