پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۷۲۲۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۹
حضور سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران در بازار شیر در بهترین شرایط حدود ۳ درصد به منظور تثبیت قیمت به نفع جامعه تولید کنندگان است.
شعارسال: حسین شیرزاد، مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران روز سه شنبه 16 مرداد در حاشیه همایش صاحبان قلم با اعلام این مطلب گفت: ۹۷ درصد بازار شیر از حوزه مداخله این سازمان به دور است.

حسین شیر زاد افزود: حمایت ما از بهره برداران خرد، هدفمند و تنها حدود ۳ درصد است و ما این اطمینان را به کارخانه های صنایع لبنی می دهیم که این میزان مداخله، اختلالی در روند صادرات شیر خشک ایجاد نمی کند.

وی اظهار داشت: این سازمان در طرح حمایتی، شیر خام را با قیمت ۱۴۴۰ تومان در هر کیلو به طور علی الحساب از دامداران خریداری می کند.

شیرزاد افزود: ما خود را موظف به حمایت از دامداران می دانیم و از اجرای برنامه های حمایتی استقبال خواهیم کرد.

مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی در پاسخ به پرسش خبرنگار صدا و سیما درباره حمایت از صادرات زعفران تصریح کرد: این سازمان از طریق پرداخت مشوق و یارانه از صادر کنندگان و بازرگانان در حوزه زعفران حمایت می کند.

وی گفت: تاکنون ۶۷.۷ تن زعفران را خرید توافقی کرده ایم که از این میزان ۳۰ تن صادر و ۲۹ تن نیز با ضمانت نامه های بانکی به صورت نقدی در بورس کالا فروخته شده است.

شیرزاد با اشاره به تدوین سازوکار های جدید برای خرید توافقی زعفران اذعان داشت: در حوزه صادرات همکاری با شرکت های تخصصی صادرات زعفران و تولیدکنندگان سنتی و مدرن این محصول و برندسازی از محورهای برنامه حمایتی ما است.

وی ادامه داد: در حال حاضر برندهای بسیار قوی در بازار داخلی فعالند و امیدواریم با عرضه برند مشخصی بتوانیم سهم قابل توجهی از بازار صادراتی را به دست آوریم.

شیرزاد، مشکلات مربوط به بازار زعفران را ناشی از ساختارهای بازارهای منطقه ای و اجرای سیاست های تعرفه ای از سوی برخی کشورها دانست.


شعارسال ، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت وزارت جهاد کشاورزی ، تاریخ انتشار 16 مرداد 97 ، maj.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۷
0
0
ا.ف75
زعرفون دارن از ما مفت میرخ نمی برن کشورای خارجی به تسم خودشون میفروشن! وادادگی از این بیشتر؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین