پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۷۳۰۳
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۵
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: برخی روابط و مناسبات نادرست رایج در این استان نه تنها هیچ کمکی به توسعه آن نمی کند بلکه عامل بروز بسیاری از سوء استفاده ها، فرصت طلبی ها و هدایت امکانات و ظرفیت های استان به سوی امور غیرضروری است.

شعار سال: علی محمد احمدی روز دوشنبه در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: کنار رفتن این روابط و مناسبات نادرست منجر به توسعه و پیشرفت همه جانبه استان و ارتقای روزافزون جایگاه آن می شود.

وی افزود: آن عده از مدیران اجرایی کهگیلویه و بویراحمد که برای رفع مشکلات مردم به ویژه در زمینه مسائل اقتصادی، ایجاد اشتغال و رونق تولید بی حوصله و کم توان بوده یا معذوریت دارند می توانند مسیر دیگری را انتخاب کنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: برخی مدیران اجرایی این استان متوجه شرایط حساس کنونی کشور در زمینه مسائل اقتصادی نبوده و به دلیل داشتن رفاه نسبی در زندگی طعم تلخ، دردناک و زجرآور بیکاری و فقر را چندان نمی دانند.

احمدی عنوان کرد: مدیران اجرایی کهگیلویه و بویراحمد با حضور در نشست های مختلف و صرف وقت و انرژی به دنبال رفع مسائل و مشکلات این استان از جمله در زمینه ایجاد اشتغال و رونق تولید هستند اما به دلیل کم کاری و سهل انگاری برخی دیگر از متولیان امر نتیجه لازم کسب نمی شود.

وی ابراز داشت: مدیران اجرایی کهگیلویه و بویراحمد با توجه به دریافت حقوق از بیت المال مسئولیت شرعی و قانونی دارند که مشکلات مردم این استان در عرصه های مختلف از جمله مسائل اقتصادی را برطرف کنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: نمامی مصوبات نشست های برگزار شده در این استان باید به نتیجه برسد زیرا در غیر اینصورت اتلاف وقت و انرژی مدیران اجرایی استان خواهد بود.

احمدی اظهار داشت: ارزش ایجاد یک فرصت شغلی در کهگیلویه و بویراحمد و رفع معضل بیکاری جوانان تحصیلکرده و جویای کار در این استان به مراتب بهتر از برگزاری صدها نشست بی نتیجه است.

وی افزود: مشاهده مدیران اجرایی کهگیلویه و بویراحمد در نشست های مختلف و از طریق تلویزیون یا اخبار هرگز مردم این استان را خوشحال نمی کند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: آنچه می تواند سبب خوشحالی قشرهای مختلف مردم این استان و به ویژه جوانان شود ایجاد اشتغال، رونق تولید، ساخت کارخانه و خروج واحدهای تولیدی استان از حالت رکود است.

احمدی خواستار دلسوزی و حساسیت هر چه بیشتر مدیران اجرایی کهگیلویه و بویراحمد به ویژه در زمینه رفع مشکلات اقتصادی مردم استان شد و عنوان کرد: هرگونه تأکید و دغدغه متولیان امر در این راستا به دلیل شرایط فعلی کشور و با هدف رونق تولید و کاهش معضل بیکاری است.

وی ابراز داشت: کهگیلویه و بویراحمد استانی کوچک بوده و تعداد شهرک های صنعتی و واحدهای تولیدی موجود در آن نیز محدود است و می توان با وقت گذاشتن بیشتر مشکلات آنها را به راحتی و به سرعت برطرف کرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مدیران اجرایی این استان عزم خود را جزم کرده و تا آنجا که توان دارند مطالبات دولت و نظام در زمینه ایجاد اشتغال و رفع موانع تولید را پیگیری کنند.

احمدی اظهار داشت: با وجود احترام به شخصیت حقیقی تمامی مدیران اجرایی کهگیلویه و بویراحمد اما در بُعد حقوقی با هیچ کدام از مسئولان کم کار و سهل انگار این استان تعارف نمی شود.

وی افزود: مدیران اجرایی دلسوز، اهل کار و دغدغه مند و مسئولان کم کار و سهل انگار کهگیلویه و بویراحمد مشخص هستند و اینگونه امور نیز باید هر چه زودتر در استان کنار گذاشته شوند.

مسائل و مشکلات دو واحد تولیدی کهگیلویه و بویراحمد در این نشست بررسی و دستورات لازم برای رفع آن ها صادر شد.

ابتدای امسال تاکنون پنج واحد تولیدی راکد کهگیلویه و بویراحمد با اعطای 20 میلیارد ریال تسهیلات به چرخه تولید بازگشتند که منجر به احیای 40 فرصت شغلی در استان شد.

سایت شعار سال، با تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار 16 مرداد 97، کد مطلب: 82993483، www.irna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین