پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۷۳۹۸
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۵
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رودسر تهیه بانک اطلاعاتی و راه اندازی کانون خبرنگاران را یکی از مهم ترین الزامات در راستای شناسایی و هویت بخشی به خبرنگاران این شهرستان عنوان کرد

شعارسال:رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رودسر تهیه بانک اطلاعاتی و راه اندازی کانون خبرنگاران را یکی از مهم ترین الزامات در راستای شناسایی و هویت بخشی به خبرنگاران این شهرستان عنوان کرد.

 علی فلاح رنجبر بعدازظهر سه‌شنبه در آستانه روز خبرنگار در نشست صمیمی با خبرنگاران رسانه های مکتوب و محلی این شهرستان، اظهار کرد: باید بانک اطلاعاتی خبرنگاران تهیه و کانون خبرنگاران شهرستان رودسر راه اندازی شود.

وی این اقدام را در راستای سازماندهی، انسجام به فعالیت ها، همگرایی و هویت بخشی خبرنگاران بسیار مهم و دارای اهمیت عنوان کرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رودسر با بیان اینکه قطعا با تحقق این موضوع بسیاری از کمبودها، مشکلات و نارسایی ها در حوزه رسانه حل می شود، خاطرنشان کرد: یکی از خلاء های موجود در شهرستان رودسر در حوزه رسانه نبود بانک اطلاعاتی و کانون خبرنگاران است.

وی در ادامه به برخی دیگر از موضوعات مربوط به حوزه رسانه و خبرنگاران نیز اشاره و تصریح کرد: استقرار خبرنگاران در مکان مناسب، تخصصی شدن فعالیت حوزه رسانه، رعایت اصول خبری و انصاف و لزوم توجه به سه اصل مهم در خبر یعنی سرعت، صحت و دقت برخی از مواردی است که باید توجه شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 16مرداد97، کدخبر: 4368807، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین