پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۷۴۱۱
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۴
رئیس صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: ۶۴ درصد واحدهای صنعتی استان در بخش کارگری شامل دستمزد و بیمه تامین اجتماعی بدهکار هستند.

شعار سال: بهروز اسودی ضمن بیان اینکه ۶۴درصد واحدهای صنعتی استان سمنان بدهی‌های بخش کارگری و بیمه دارند که برای آن‌ها چالش‌ها و مشکلاتی را به وجود آورده است، بیان کرد: بدهی‌های بخش کارگری باعث شده تا این واحدها نتوانند به کارگران خود خدمات لازم و شایسته را ارائه کنند.

وی بابیان اینکه رفع مشکلات در حوزه کارگری به ارتقای کاری واحدهای صنعتی و رغبت در کارگران نیز کمک می‌کند، افزود: واحدهای صنعتی دارای مشکلاتی نظیر کمبود نقدینگی و بدهی‌های معوق هستند که علناً فرصت پرداخت بدهی‌های بخش کارگری را از آن‌ها می‌گیرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان، گفت: کمبود نقدینگی، بدهی معوق و بدهی‌های بخش کارگری سه مشکل عمده‌ای هستند که باعث شده تا صاحبان صنایع در استان با دشواری به فعالیت‌هایشان ادامه دهند.

ضرورت رفع موانع تولید در استان سمنان

اسودی بابیان اینکه رفع مشکلات حوزه کارگری و تأمین اجتماعی در کنار ارتقای تولید دو رویکردی است که باید در استان سمنان شکل گیرد تا شاهد ارتقای وضعیت اقتصادی واحدهای صنعتی باشیم.

وی در ادامه بدهی، بیمه و تأمین اجتماعی، مالیات، فرسودگی دستگاه‌ها و ادوات، بازار فروش، مالیات، بدهی بخش انرژی و ... را از جدی‌ترین مشکلات تولید در استان دانست و گفت: ۲۰ درصد واحدهای صنعتی استان با چالش بازار فروش محصولاتشان روبرو هستند و به‌عبارت‌ دیگر تولیدشان متأثر از نبود بازار، کاهش و یا در مواقعی حتی با وقفه روبرو شده است که این امر نیز نیازمند کار کارشناسی و رفع موانع است.

رئیس صنعت، معدن و تجارت استان سمنان بابیان اینکه بازار هدف می‌تواند به ارتقای اقتصادی واحدهای صنعتی و تولیدی کمک کند، بیان کرد: ارتقای واحدهای تولیدی می‌تواند به بهبود وضعیت کارگران، ارتقای اقتصادی و توسعه کمک کند لذا حل این مشکلات نیازمند عزمی همگانی است.

سایت شعار سال، با تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 17 مرداد 97، کد مطلب: 4369172، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۸
0
0
ا.ف75
این مورد فقط مختص واحد های صنعتی سمنان نیست! خیلی از استان ها در این مورد مشکل پیدا کردن
خدا خودش به خیر کنه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۵
0
0
بیچاره کارگرا به زور زندگی میکنن اونوقت بدهی هم دارن بهشون م.ق71
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۶
0
0
بیچاره کارگرا با این حقوق ناچیز میجورن زندگی کنن اونوقت حقوقشونو نمیدن م.ق71
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۵
0
0
توسعه واحدهای صنعتی نیاز به حمایت هایی داره که باید برای رشد این واحدها انجام بشه.
م.ا75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین