پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۷۵۰۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۱
دبیر کنفرانس ملی فرهنگ سازمانی از برگزاری سومین کنفرانس با رویکرد حمایت از تولید ملی در بستر اقتصاد مقاومتی و همچنین سومین جایزه مسوولیت‌های اجتماعی مدیریت در روزهای دوم و سوم بهمن ماه سال جاری خبر داد.

شعارسال: آذر صائمیان با اشاره به این نکته که این کنفرانس به همت انجمن علمی مدیریت ایران و دانشگاه خاتم برپا می‌شود، گفت: فلسفه برگزاری کنفرانس سوم، طرح مباحثی همچون سالم‌سازی و تقویت فرآیندهای مدیریت، افزایش باورهای فرهنگی به محصولات داخلی، افزایش مسوولیت‌پذیری بنگاه‌ها برای عرضه محصولات باکیفیت، فرهنگ‌سازی کار و تلاش برای خدمت به کشور، ارتقای هویت ملی و تکریم ایرانی بودن و افزایش قدرت پاسخگویی به نیازهای فعلی و آینده جامعه است.

رییس شورای سیاستگذاری مجله مدیریت، اهداف کنفرانس را توسعه و اشاعه فرهنگ تعهد و ارزش آفرینی در تولید ملی، تقویت بنیان‌های فرهنگی اقتصاد مقاومتی و نقش‌آفرینی سرمایه‌های اجتماعی در تولید پایدار عنوان کرد و افزود: این کنفرانس در سه محور فردی، سازمانی و اجتماعی برپا می‌شود که حوزه فردی شامل کارآفرینی فردی و خلاقیت و نوآوری پایدار در عرصه خدمات و تولیدات، وجدان کاری، اعتمادآفرینی و اخلاق حرفه ای در پایداری بنگاه، فرهنگ خودکارآمدی، توسعه حرفه ای و خودارزیابی فردی و نقش انتظارات فردی در حمایت از تولید ملی است.

وی حوزه سازمانی را شامل سرمایه انسانی و نقش آن در تقویت قدرت مقاومت بنگاهی، تحول پذیری سازمانی و نقش آن در بهبود کیفیت تولید ملی، تدوین راهبردهای سلامت و انضباط مالی در عرضه محصولات رقابتی، نقش ارزش های مشترک سازمانی در تقویت تولید ملی، نقش دولت در تدوین قوانین و مقررات در راستای حمایت از تولید ملی و حوزه اجتماعی را شامل انسجام و مشارکت اجتماعی در حمایت از تولید ملی و نقش رسانه‌های اجتماعی در حمایت از کالای ایرانی، نقش انتظارات اجتماعی نظیر حقوق شهروندی و تعهد اجتماعی در توسعه فرهنگ حمایت از تولید ملی، الگوبرداری و الگوسازی از تجربیات موفق حمایت از تولید در کشورها و ارتقای هویت ملی از طریق همبستگی فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی در راستای حمایت از تولید ملی ذکر کرد.

دبیر کنفرانس ملی فرهنگ سازمانی اعلام کرد که امسال هم تمامی مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس، به صورت رایگان در پایگاه استنادی جهان اسلام(isc) و سیویلیکا نمایه و مقالات برگزیده در ویژه نامه کنفرانس چاپ خواهد شد.

وی با اشاره به رونمایی از 7 کتاب در حوزه فرهنگ در کنفرانس سال گذشته، تاکید کرد که امسال هم حداقل دو کتاب تاکنون آماده شده که از آنها در کنفرانس رونمایی خواهد شد.

صائمیان، ادامه داد: کنفرانس با حمایت دانشگاه خاتم، دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، دانشگاه مفید قم و دانشگاه شهید بهشتی همچنین دانشگاه قزوین و 9 انجمن علمی دارای مجوز برپا خواهد شد ضمن این که موسسه توف رایلند آلمان و جی آر اس گروپ انگلیس نیز در این کنفرانس مشارکت خواهند داشت.

سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، سازمان مدیریت صنعتی ایران، مجمع مدیران توسعه منابع انسانی، مرکز منطقه‌ای اطلاع‌رسانی علوم و فناوری و پایگاه استنادی علوم جهان اسلام و سیویلیکا دیگر نهادهایی هستند که به گفته رییس شورای سیاستگذاری مجله مدیریت، از این کنفرانس اعلام حمایت کرده اند.

وی همچنین با بیان این نکته که در دوسال گذشته طراحی مدل جایزه مسوولیت اجتماعی مدیریت همزمان با کنفرانس انجام شده است، گفت: امسال هم سومین دوره با حضور سازمان‌ها و بنگاه های تولیدی و صادراتی در حال انجام است.

صائمیان مدل جایزه مسوولیت اجتماعی مدیریت را شامل پنج بعد مسوولیت مدیریت، مسوولیت اقتصادی، مسوولیت قانونی، مسوولیت اخلاقی و مسوولیت داوطلبانه و بشردوستانه عنوان کرد و اظهار داشت: دایره شمول این جایزه، شرکت‌های تولیدی و خدماتی، سازمان‌های عمومی و سازمان‌های عام المنفعه تعریف شده است.

بنابر اعلام صائمیان، فراخوان این جایزه ارسال شده است و کار ارزیابی از شهریورماه شروع خواهد شد.

وی در عین حال تاکید کرد که در کنفرانس ملی فرهنگ سازمانی به هیچ وجه بابت پذیرش مقالات بابت بررسی و ارزیابی، وجهی از کسی دریافت نخواهد شد و اگر دانشجویی دارای مقاله پذیرفته شده باشد، حضور وی نیز در کنفرانس رایگان خواهد بود.

بر اساس این گزارش، ریاست کنفرانس ملی فرهنگ سازمانی بر عهده مجید قاسمی مدیرعامل بانک پاسارگاد، رییس دانشگاه خاتم و رییس هیات مدیره انجمن مدیریت ایران و دبیری این کنفرانس بر عهده آذر صائمیان رییس شورای سیاستگذاری مجله مدیریت خواهد بود.

برگزاری سومین کنفرانس فرهنگ سازمانی با رویکرد حمایت از تولید ملی در بستر اقتصاد مقاومتی+++++++++++++++++++++++++

برگزاری سومین کنفرانس فرهنگ سازمانی با رویکرد حمایت از تولید ملی در بستر اقتصاد مقاومتی+++++++++++++++++++++++++

برگزاری سومین کنفرانس فرهنگ سازمانی با رویکرد حمایت از تولید ملی در بستر اقتصاد مقاومتی+++++++++++++++++++++++++

برگزاری سومین کنفرانس فرهنگ سازمانی با رویکرد حمایت از تولید ملی در بستر اقتصاد مقاومتی+++++++++++++++++++++++++



شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت بانک پاسارگاد ، تاریخ انتشار: 16 مرداد 1397 ، کدخبر: 704 ، www.bpi.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۸
0
0
ان شاالله که خروجی مفید و قابل استفاده ای داشته باشد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین