پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۷۵۸۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۶
در مراسمی با حضور علی دارابی معاون امور استان های رسانه ملی و استاندار قزوین سعید انبارلویی به عنوان مدیرکل جدید صدا و سیمای قزوین معرفی شد.

شعار سال: روز چهارشنبه در مراسمی با حضور علی دارابی معاون امور استان های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، حجت الاسلام سید محمد ابوترابی امام جمعه موقت تهران، عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین، دادستان، مدیران دستگاه های اجرایی و هنرمندان ضمن تقدیر ازخدمات چهار ساله ابوالفضل معصومی فر مدیرکل سابق، سعید انبارلویی بعنوان مدیرکل جدید صدا و سیمای استان قزوین معرفی شد.

سعید انبارلویی خانواده شهید بوده و پیش از این به عنوان مدیرکل ارشیو سازمان صدا و سیما و معاونت برون مرزی رسانه ملی فعالیت کرده است. مدیرکل جدید صدا و سیمای قزوین دراین مراسم گفت: تهاجم رسانه ای امروز زیاد است و باید مراقب باشیم تا دشمنان به اهداف خود نرسند.

انبارلویی تصریح کرد: با ایمان و تقوا و حفظ وحدت می توان از ارزش ها دفاع کرد و با گذشت ۴۰ سال از انقلاب اسلامی و سرمایه های بسیار ارزشمندی داریم که باید مراقب دشمنی ها باشیم و از همه، ظرفیت از کیان نظام دفاع کنیم.

وی اضافه کرد: رسانه ملی در تبیین ارزش ها و دفاع از کیان و وحدت نقش مهمی دارد و باید با روحیه جهادی و فداکاری برای ایجاد بصیرت و وحدت ملی همت کنیم.

انبارلویی تصریح کرد: نسل کنونی انگیزه زیادی برای دفاع از انقلاب دارد و استان قزوین با پتانسیل قوی خود از جایگاه خاصی برخوردار است و با همه داشته های خود باید در عبور از سختی ها مصم باشیم و در مسیر اقتصاد مقاومتی گام برداریم.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین برای انعکاس دستاوردهای نظام در دستگاه های اجرایی از سوی رسانه ملی در استان اعلام آمادگی کرد.

سایت شعار سال، با تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 17 مرداد 97، کد مطلب: 4369321، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۹
0
0
ا.ف75
این صدا و سیمای استان ها هم دیگه شورشو در اورده واقعا هیچ برنامه ای نشون نمیدن که باعث تحکیم خانواده ها بشه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۷
0
0
نه اینکم هبرنامه های خیلی جذاب وجالبی دارین حالا تغییر مدیر هم انگار خیلی مهمه م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین