پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۷۶۴۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۷
پوتین رئیس‌جمهور روسیه قانون تولید محصولات ارگانیک در روسیه را امضاء کرد که از اول ژانویه ۲۰۲۰ اجرایی خواهد شد.

شعار سال: به نقل از راشاتودی، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه قانون مقررات تولید، ذخیره‌سازی و حمل و نقل محصولات ارگانیک را در روسیه امضاء کرد.

به موجب این حکم تولید هرگونه محصولات کشاورزی با مواد شیمیایی، آفت‌کش‌ها، محرک‌های آنتی‌بیوتیک و نیز هورمون‌ها ممنوع می‌شود. قانون جدید پیش از این توسط اتاق بازرگانی مجلس روسیه تصویب شده بود. این قانون از اول ژانویه ۲۰۲۰ اجرایی خواهد شد.

این قانون تولید محصولات ارگانیک،‌تولیدکنندگان محصولات ارگانیک و کشاورزی ارگانیک و نیز کنترل روی تولید، ذخیره‌سازی، برچسب‌گذاری، فروش و حمل و نقل محصولات ارگانیک را شامل می‌شود.مشابه چنین قانونی تا کنون در بیش از ۸۰ کشور تصویب شده است.نخستین تلاش برای تصویب چنین قانونی ۱۵ سال پیش در روسیه کلید خورد.

دیمیتری مدودف نخست‌وزیر روسیه اوایل امسال اعلام کرد: تصویب این قانون می‌تواند به روسیه کمک کند که ۲۵ درصد تولید بازار محصولات ارگانیک را در جهان در دست بگیرد. این اقدامات تأثیر بسیاری مثبتی روی کیفیت محصولات ارگانیک خواهد داشت و تولیدکنندگان بدون کیفیت از بازار حذف خواهند شد.

شیوع انواع بیماری‌ها، بروز بیماری‌های ناشناس، افزایش انواع سرطان‌ها در جهان که تقریباً ریشه عمده آنها مواد غذایی است، باعث شده سیاست‌گذاران کشورهای جهان به فکر تولید محصول سالم و ارگانیک باشند. طی دهه‌های گذشته استفاده بی‌رویه از انواع سموم شیمیایی، آفت‌کش‌ها، استفاده از محصولات تراریخته، باعث بیماری‌های عجیب و غریب در انسان‌ها شده است و اکنون نوبت آن رسیده که جهان دوباره به طبیعت برگردد. محصولات ارگانیک همان محصولات طبیعی و بدون استفاده از هیچگونه از مواد شیمیایی است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت اگروفودنیوز، تاریخ 16 مرداد 97، کد مطلب: 1982: www.agrofoodnews.com



اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۹
0
0
ا.ف75
خداییش همه کشور ها دارن روز بهروز پیشرفت میکنن ولی ایران هیچی به هیچی
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین