پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۷۶۵۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۸
وزارت امور خارجه با رد مفاد بیانیه ۱۱ ماده ای نشست نمایندگان دائم سازمان همکاری اسلامی در جده، اتهامات وارده به کشورمان را شدیدا محکوم کرد.

شعار سال: سخنگوی وزارت امور خارجه با رد مفاد بیانیه ۱۱ ماده ای نشست نمایندگان دائم سازمان همکاری اسلامی در جده، اتهامات وارده به کشورمان را شدیدا محکوم کرد.

بهرام قاسمی اظهار داشت: نمایندگان جمهوری اسلامی ایران به دلیل عدم صدور ویزا از سوی عربستان سعودی امکان حضور در نشست های سازمان همکاری اسلامی در جده را ندارند و لذا اینگونه بیانیه ها با اعمال فشار عربستان سعودی و به صورتی غیرمنصفانه و یکجانبه تهیه و منتشر می شود.

سخنگوی وزارت خارجه افزود: کشورهای متجاوز به یمن که مسئول بحران انسانی بیش از چند ساله و کشتار روزانه مردم بی دفاع یمنی با پیشرفته ترین خریدهای نظامی و ویرانی زیرساخت های این کشور هستند، برای سرپوش گذاشتن به جنایات خود و انحراف افکار عمومی منطقه و جهان، دست به صدور اینگونه بیانیه های بی ارزش و سوء استفاده از نهادها و سازوکارهای منطقه ای و بین المللی می زنند.

وی تاکید کرد: ما معتقدیم صدور اینگونه بیانیه ها به نام و با سوء استفاده از اعتبار سازمان همکاری اسلامی، علاوه بر ایجاد بی اعتمادی در میان اعضای آن، اتلاف سرمایه ها و ظرفیت های کشورهای عضو، ناکارآمد کردن سازمان در موضوعات و مسائل اصلی مبتلا به جهان اسلام را به دنبال دارد و موجب تضعیف جایگاه این سازمان در سطح بین المللی می شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار 18مرداد 97، کدمطلب: 4370334، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۹
0
0
اتهامات وارده چی هستند. چرا شفاف بیان نمی کنید
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۹
0
0
ا.ف75
واقعا حس میکنم که این ها با این شفاف نبودن ها دارن یه سری از محرمانه هارو کلید میزنن که تو تاریخ فقط ننگش بمونه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۹
0
0
ا.ف75
کجاش شفاف نیست؟ تا کجا میخواین یار کسانی باشین که میخوان به ما ضربه بزنن؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین