پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۷۶۷۰
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۰
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی بر تدوین منشور رسانه ای استان تاکید کرد و گفت: کارگروه های تخصصی برای حل مشکلات خبرنگاران تشکیل می شود.

شعارسال: ناصر نبی زاده در بازدید از خبرگزاری مهر، اظهار کرد: خبرنگاران مشکلات پشتیبانی و معیشتی دارند که به حق است.

وی با بیان اینکه بسترهای کار و فعالیت حرفه ای و مباحث اقتصادی از مشکلات اصحاب رسانه است، افزود: اهمیت شان و جایگاه و وظایف قانونی خبرنگار از معضلاتی است که در جامعه خبری وجود دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی ادامه داد: با توجه به اینکه خبرگزاری ها و پایگاه های خبری سابقه های تاریخی و قدیمی ندارند با مشکلات بیشتری مواجه هستند لذا اداره کل فرهنگ و ارشاد نگاه ویژه ای در خصوص سامان دهی و حمایت و پشتیبانی از این پایگاه ها و خبرگزاری ها را بیش از پیش خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه کاغذ یکی از کالاهای اساسی شناخته شده و با اولویت اختصاص پیدا خواهد کرد، گفت: پذیرفتن کاغذ به عنوان یک کالای استراتژیک کمی از هزینه های افزایش یافته را در نشریات مکتوب کاهش خواهد داد.

نبی زاده با بیان اینکه طرح جامع رسانه ای کشور در هیئت دولت در دست بررسی است که این مهم گام مثبتی برای حل مشکلات عمومی رسانه خواهد بود، عنوان کرد: تشکل صنفی و انتخابی در حوزه مطبوعات استان کمک بسیار شایانی برای اصحاب رسانه است.

وی با اشاره به اینکه خانه مطبوعات تشکل قابل اعتنایی است که می توان از ظرفیت آن برای کاهش مشکلات در حوزه رسانه استفاده کرد، بیان کرد: با محوریت حوزه معاونت فرهنگی و کارشناسان اداره کل فرهنگ و ارشاد کارگروه هایی را تشکیل خواهیم داد که قدم های خوبی برای برطرف کردن مشکلات خبرنگاران برداریم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه باید بتوانیم با مشورت و کمک مسئولین و خبرگزاری ها پیشنهاداتی برای حل مشکلات ملی آماده کنیم، اظهار داشت: خبرگزاری مهر رسانه ای است که خوب دیده شده چراکه روزنامه های سراسری و محلی استفاده شایانی از تحلیل ها و گزارش های این خبرگزاری دارند.

وی با اشاره به اینکه خبرگزاری ها مجموعه های کوچکی هستند اما به دلیل تجربه هایی که در این فضا وجود دارد می توانند خوب عمل کنند و حضور فعالی در سطح ملی و استانی داشته باشند، افزود: امیدواریم دغدغه اصحاب رسانه ارتقا و توسعه همه جانبه و متوازن استان باشد.

نبی زاده با بیان اینکه تلاش خواهیم کرد با کمک خانه مطبوعات و اصحاب رسانه منشوری ایجاد کنیم که همه متعهد به آن باشند، گفت: در این منشور باید اولویت های رسانه ها تعریف و انسجام، امید، نشاط، شئونات انقلاب و نظام و توسعه جایگاه استان در همه زمینه ها و حق اصحاب رسانه برای دسترسی شایسته و مناسب به اطلاعات درج شود.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 18مرداد1397، کدخبر: 4369864: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۹
0
0
ا.ف75
واقعا با این منشور های رسانه فکر میکنید میشه که اینده رسانه هارو بهتر از این کرد؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۰
0
0
این همه منشور و لایحه و قانون وقتی کسی بهش عمل نکنه چه فایده
س.د76
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۸
0
0
وقتی خودتون هم پایبند نیستین از بقیه چه انتظاراتی دارین
س.ق76
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۳
0
0
چه فایده داره میخوادقانون باشه منشور باشه وقتی کسی بهش پایبند نیس فایده اش کجاست م.ق71
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۶
0
0
یعنی تدوین این منشور میخواد این وضعیت رو بهبود ببخشه؟ اگ قرار بود تغییری ایجاد شه زودتر اتفاق نمیافتاد؟؟
م.ا75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین