پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۷۷۰۸
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۲
سرویس عکس و فیلم فردا: در حالیکه نیمی از قاره سبز با موج گرما روبرو شده، نیم دیگر آن درگیر باران‌های موسمی و طوفان است. علت گرمای هوا به خصوص در جنوب غرب اروپا ورود یک جبهه هوای گرم از سمت شمال آفریقا است که در پی آن دمای هوا به شدت افزایش پیدا کرد.

شعار سال: در حالیکه نیمی از قاره سبز با موجگرماروبرو شده، نیم دیگر آن درگیر باران‌های موسمی و طوفان است. علت گرمای هوا به خصوص در جنوب غرب اروپا ورود یک جبهه هوای گرم از سمت شمال آفریقا است که در پی آن دمای هوا به شدت افزایش پیدا کرد.

در روز دوشنبه دمای هوا در بسیاری ازکشورهای اروپایی بالای 30 درجه سانتیگراد بود.کارشناسان هواشناسی در اروپا نسبت به گرمای بی سابقه هوا در دو کشور اسپانیا و پرتغال هشدار داده و اعلام کرده اند دمای هوای این دو کشور در انتهای هفته جاری به ۴۸ تا ۵۰ درجه سانتیگراد خواهد رسید.





















سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری فردا، تاریخ انتشار 19 مرداد 97، کدمطلب: 856813، www.fardanews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین