پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۱۴۷۸۱
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰
نمایندگان مجلس به وزارت کار و رفاه اجتماعی اجازه دادند دفترچه‌های بیمه پایه درمانی مازاد افراد دارنده بیش از یک دفترچه بیمه پایه درمانی را که تا پایان شهریورماه نسبت به تعیین تکلیف و انتخاب یک دفترچه اقدام ننموده‌اند، ابطال کند.

شعارسال: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی روز شنبه پارلمان رسیدگی به جزئیات لایحه بودجه سال 1395 کل‌کشور را ادامه دادند و بخش هزینه‌ای تبصره‌‌‌های 21 و 22 این لایحه را پس از بحث و بررسی به تصویب رساندند.

به موجب مصوبه مجلس، آیین‌نامه‌های اجرایی مورد نیاز این قانون حداکثر ظرف مدت 3 ماه پس از تصویب این قانون به تصویب هیأت وزیران خواهد رسید.

طبق این مصوبه، کلیه احکام مندرج در این قانون صرفاً مربوط به سال 1395 است.

وکلای ملت مقرر کردند در صورت پرداخت و تسویه حساب قبوض جریمه‌های رانندگی توسط مالکان خودرو تا پایان آذرماه 95، جریمه دیرکرد ناشی از عدم پرداخت تا پایان 1394 بخشیده می‌شود. مبلغ وصولی از این محل به حساب درآمد عمومی موضوع ردیف 150123 جدول شماره 5 این قانون واریز می‌شود و از محل ردیف تعیین‌شده جدول شماره 9 این قانون به مصرف می‌رسد.

همچنین به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اجازه داده شد دفترچه‌های بیمه پایه درمانی مازاد افراد دارنده بیش از یک دفترچه بیمه پایه درمانی را که تا پایان شهریورماه نسبت به تعیین تکلیف و انتخاب یک دفترچه اقدام ننموده‌اند، ابطال کند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 28فروردین1395، کدخبر: 13950128000331: www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین