پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۷۸۳۴
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۵
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گلستان با اشاره به اجرای طرح منزلت روستایی در گلستان، گفت: ایجاد 20 ناحیه صنعتی تا سال 1400 در دهستان‌ها و شهرهای جدید بالای 10 هزار نفر جمعیت برای روستائیان استان در نظر گرفته شده است.

شعارسال: «حجت‌الله خلیل‌زاده» در نشست خبری با اصحاب رسانه استان با بیان این‌که این طرح با هدف حمایت و حفظ اشتغال در روستاها اجرا می‌شود، اظهار کرد: امسال تکلیف شده 6 ناحیه صنعتی در راستای این طرح ایجاد شود.

وی خاطرنشان کرد:‌ تا پایان تابستان امسال همه شهرک‌های صنعتی استان گلستان دارای آب، برق، گاز و تلفن می‌شوند. از این پس باید به سمت کیفی‌سازی شهرک‌ها برویم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گلستان گفت: ناحیه صنعتی شیلاتی گمیشان از سال 89 استارت زده شد اما پس از احداث برخی تأسیسات، محیط زیست جلوی انجام کارها را گرفت. در ادامه پس از چند سال وقفه به دنبال ارزیابی محیط‌زیست رفتیم که در نهایت خرداد سال 95 مجوزهای لازم اخذ شد.

وی ادامه داد: این ناحیه صنعتی با مساحت 20 هکتار آغاز به فعالیت کرده و ساخت و سازها در حال انجام است و واحدهای تولیدی نیز در حال اجرای طرح‌های خود هستند.

خلیل‌زاده با اشاره به این‌که توسعه در شهرک صنعتی گنبدکاووس را دنبال می‌کنیم، گفت: مجوزهای لازم در این رابطه اخذ و تأمین منابع نیز تا حدودی انجام شده و در حال مذاکره با مالکان زمین‌های اطراف شهرک هستیم.

وی خاطرنشان کرد: در سطح 250 هکتار از شهرک یک هزار هکتاری اترک زیرساخت‌های لازم پیگیری شد و پروژه‌های آب، برق و گاز بیش از 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد. در این شهرک آمادگی پذیرش سرمایه‌گذار را داریم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گلستان با بیان این‌که آموزش یکی از وظایف اصلی ما در بخش شهرک‌های صنعتی است، تصریح کرد: سال گذشته با همکاری اتاق بازرگانی 2500 نفر از مدیران،‌ کارکنان و مشاوران را آموزش دادیم.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 19مرداد1397، کدخبر: 97051909905: www.isna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین