پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۷۸۴۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۵:۵۹
استاندار زنجان به آغاز به کار مجدد شرکت الوان روی اشاره کرد و گفت: این واحد تولیدی که بدلیل مشکلات اقتصادی از چرخه تولید خارج شده بود، با ورود سرمایه گذاران جدید گروه صنعتی پاسارگاد مجددا راه اندازی شد.

شعارسال: اسداله درویش امیری در مراسم افتتاح مجدد شرکت الوان روی، با اشاره به احیای مجدد 29 واحد تولیدی در استان طی سال 96، اظهار کرد: در سال گذشته 29 واحد تولیدی که در سال های گذشته بدلیل مشکلات اقتصادی از چرخه تولید خارج شده بودند، با ورود سرمایه گذاران جدید به عرصه تولید بازگشتند.

مقام عالی اجرایی استان ادامه داد: در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان تلاش می شود مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی با بانکهای عامل، شرکت های خدمات رسان نظیر: آب، برق و گاز، سازمان تامین اجتماعی و امور مالیاتی برطرف و موانع تولید و فعالیت این واحدها رفع شود.

وی واحدهای تولیدی و صنعتی را به منزله سرمایه های ملی کشور توصیف کرد و گفت: همه امکانات در اختیار سرمایه گذاران قرار می گیرد تا به تولید و ایجاد اشتغال بپردازند و در این راستا موانع پیش روی آن ها برطرف می شود.

استاندار زنجان وجود حتی یک جوان بیکار در کشور را ناخوشایند دانست و تاکید کرد: هیچ خبری گواراتر از خبر ایجاد اشتغال برای جوانان نیست و با بازگشت مجدد واحدها به چرخه تولید و گسترش کمیت و کیفیت فعالیت این واحدها، کشور از واردات محصولات خارجی بی نیاز می شود.

درویش امیری از ورود سرمایه گذاران و گروه پاسارگاد جهت حمایت و بازگشت به کار مجدد مجموعه تولیدی الوان روی قدردانی کرد و گفت: یکی از سیاست های کاری سرمایه گذاران گروه صنعتی پاسارگاد حمایت از بخش تولید استان و کمک به راه اندازی مجدد آنهاست.

وی افزود: این گروه صنعتی علاوه بر سرمایه گذاری در واحدهای تولیدی، از تیم های ورزشی نیز حمایت مالی می کند که نشان می دهد به سلامت جوانان جامعه و تقویت حوزه ورزش علاقمند است.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا ، تاریخ انتشار 19 مرداد 97، کدمطلب:738889 ،www.borna.news

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۱
1
0
ا.ف75
همین که ما هوای سرمایه گذار هامون رو داشته باشیم میتونیم صنعتمون و هم شکوفا کنیم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۳
0
0
بسیار حیف هست که شرکتهامون بخاطر مسائل اقتصادی ورشکت میشوند.ثبات اقتصادی ضامن این شرکتهاست
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۴
0
0
خداروشکر. حداقل چندتا کارگر برگشتن سر کارشون.
م.ا75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین