پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۷۸۵۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۸
رئیس اداره کمیته امداد شهرستان بندر ترکمن گفت: بیش از ۶۰۰ مددجوی ترکمن فاقد سرپناه مناسب هستند که نیاز فوری به بازسازی دارد.

شعار سال: به نقل از روابط عمومی کمیته امداد گلستان، حیدر بخشی اظهار کرد: سه هزار نفر و هزار و ۷۲۲ خانوار تحت حمایت این نهاد هستند که بیش از ۶۰۰ مددجوی فاقد مسکن یا دارای مسکن فرسوده هستند.

وی افزود: ۸۸ خانوار از مددجویان شهرستان بندر ترکمن فاقد مسکن و ۲۲۶ خانوار روستایی و ۲۹۴ خانوار شهری نیز دارای مسکن فرسوده هستند.

بخشی با توجه به اعطا ۶۶۹ فقره تسهیلات ضروری به مددجویان این شهرستان در سال ۹۶ عنوان کرد: سال گذشته دو میلیارد و ۹۲۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغال‌زایی برای بیش از ۱۶۰ طرح اشتغال به مددجویان این شهرستان پرداخت شده است.

وی با تاکید بر نقش تأثیرگذار مشارکت‌های مردمی در ارائه خدمت به مستضعفان جامعه عنوان کرد: سال گذشته مردم شهرستان بندر ترکمن بالغ‌ بر دو میلیارد و ۹۸۰ میلیون تومان و در چهار ماه نخست سال جاری ۶۸۵ میلیون تومان به کمیته امداد کمک کردند.

رئیس کمیته امداد شهرستان بندر ترکمن با اشاره به جمع‌آوری ۵۳ میلیون تومان صدقه در سال جاری گفت: مردم خیر شهرستان بندر ترکمن در سال گذشته با رشد ۵۶ درصدی بیش از ۱۶۰ میلیون تومان صدقه برای کمک به نیازمندان و اقشار آسیب‌پذیر جامعه پرداخت و مبلغ دو میلیارد و ۷۶ میلیون تومان زکات از مودیان این منطقه جمع‌آوری شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ 19 مرداد 97، کد مطلب: 4369944: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۱
0
0
ا.ف75
واقعا هرچی به این بندگان خدا نرسیم بعدا باید در مدیریت شهری تاوانش رو پس بدیم! چون این ها همشون مهاجرت میکنن به سمت شهرها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین