پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۸۱۹۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۹
مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان اینکه از ۳ هزار نفر کمبود معلم مدارس استان یک‌هزار و ۵۲ نفرشان از طریق حق‌التدریس تامین شد گفت: اکنون مدارس استان بوشهر با یک‌هزار و ۸۹۰ کمبود معلم مواجه است که از طریق نیروهای بازنشسته جبران می‌شود.
شعار سال: مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان اینکه از ۳ هزار نفر کمبود معلم مدارس استان یک‌هزار و ۵۲ نفرشان از طریق حق‌التدریس تامین شد گفت: اکنون مدارس استان بوشهر با یک‌هزار و ۸۹۰ کمبود معلم مواجه است که از طریق نیروهای بازنشسته جبران می‌شود.

 ناصر کرمی شامگاه شنبه در نشست خبرنگاران در بوشهر با بیان اینکه خبرنگاران نقش مهم و تاثیرگذاری در جامعه دارند اظهار داشت: پیگیری مطالبات مردم یکی از ویژگی‌های خبرنگاران است که در حل مشکلات آموزش و پرورش اصحاب رسانه نقش بی نظیری دارند.

وی با اشاره به اینکه در سال تحصیلی گذشته، 214 هزار و 300 نفر دانش آموز در مدارس  استان تحصیل کردند افزود: برای سال تحصیلی جدید پنج هزار و 562 کلاس درس برای تحصیل 223 هزار دانش‌آموز آماده شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر از ثبت نام 173 هزار و 419 نفر دانش آموز در سامانه سناد آموزش  و پرورش استان  خبرداد و بیان کرد:انتظار می‌رود تعداد دانش‌آموزان استان بوشهر در سال تحصیلی آینده به 223 هزار نفر برسد.

کرمی به ثبت نام کلاس اولی‌ها پرداخت و افزود: در سال تحصیلی گذشته  22 هزار و 228 نفر دانش آموز کلاس اولی وارد کلاس درس شدند که پیش بینی می‌شود این آمار در سال تحصیلی آینده  به 23 هزار نفر افزایش یابد.

وی با بیان اینکه در سال تحصیلی گذشته 14 هزار نفر کادر آموزشی معلم در مدارس وجود داشت خاطر نشان کرد: این معلمان به شکل استخدام رسمی تا حق التدریس با آموزش و پرورش استان بوشهر همکاری داشتند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر  با اشاره به بازنشسته شدن 700 نفر معلم در سال تحصیلی آینده بیان کرد:  700 معلم در سال تحصیلی آینده به افتخار بازنشستگی نائل می‌شوند که با رایزنی با آنها، تعداد 148 نفر آنها یک سال دیگر با آموزش و پرورش همکاری می‌کنند.

کرمی با بیان اینکه سه هزار نفر کمبود نیروی معلم در آموزش و پرورش استان بوشهر وجود دارد افزود: از این تعداد کمبود، یک‌هزار و 52 نفر از  طریق حق التدریس  تامین شده که  اکنون مدارس استان بوشهر با یک‌هزار و  890 کمبود معلم مواجه است که از طریق نیروهای بازنشسته جبران می‌شود.

وی با بیان اینکه هیچ کلاسی به سبب کمبود معلم تعطیل نمی‌شود گفت: در سال گذشته حتی برای دو دانش آموز در مناطق صعب العبور استان، معلم اعزام شده اما در دوره متوسطه با توجه به تنوع دروس و نیاز به معلمان بیشتر از روستا مرکزی و مدارس شبانه روزی برای روستاهایی که حد نصاب دانش آموز ندارند، استفاده می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر از افزایش نمرات دانش آموزان در امتحانات نهایی در سه سال اخیر خبرداد و بیان کرد: در شاخص کنکور سراسری با توجه به افزایش آمار نسبی زیر یک‌هزار  امید می‌رود جایگاه استان در رتبه بندی کنکور ارتقاء یابد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 21 مرداد 1397، کدخبر: 1800034 ، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۱
0
0
ا.ف75
واقعا هم حس میکنم اگر این تعداد نیرو هم جذب بشه بازم زارت خونه اعتبار نداره برای تامین مالی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۹
0
0
بودجه ای ندارین که بتونین حقوق معلمین رو بدین
س.ق76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین