پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۸۲۵۲
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۲
نماینده مردم شهرستان های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی گفت:استضیاح وزیر راه را استارت زدیم و تا کنون ۱۸ امضا را جمع کرده ایم.

شعارسال: سید مهدی فرشادان در نشستی با خبرنگاران استان در سنندج با اشاره به اینکه استیضاح وزرا باید با نگاه ملی انجام شود، گفت: استضیاح وزیر راه و شهرسازی را با ۳۲ بند طراحی کردم و تاکنون هم ۱۸ امضا در این خصوص جمع آوری شده است.

وی یکی از دلایل استیضاح وزیر راه را مشکلات حوزه راه در کشور و به تبع کردستان خواند و بیان کرد: همواره عنوان کردم راه های کردستان قتلگاه و غسالخانه انسانی شده و اگرچالشی هم با وزیر راه در سفر به استان داشتم به همین دلیل بوده است.

وی با اشاره به اینکه آنچه تا امروز انجام شده درحوزه راه های کردستان حق مردم استان نبوده است، اظهارداشت: پروژه راه آهن همدان از شرکت زیرساخت به شرکت راه آهن واگذار شده و ما با این اقدام مخالف هستیم و پیگیر واگذاری مجدد آن به شرکت زیر ساخت هستیم.

نماینده مردم شهرستان های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: سال گذشته ۳۶۵ نفردر جاده های استان جان خود را از دست دادند.

فرشادان در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در خصوص کاهش بودجه استان، بیان کرد: سال ۹۶ بودجه استان دو برابر شد سال جاری هم به هیچ وجه بودجه استان کاهش نیافته است.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 20مرداد 97، کدمطلب: 4371758،www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین