پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۸۳۴۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۴:۳۴
نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: موافقت های اولیه موضوع بازگرداندن معافیت مالیاتی استقرار صنایع تا شعاع 120 کیلومتری تهران که از زمینی به هوایی تغییر یافته بود، اخذ شده است.

شعارسال: سیده حمیده زرآبادی بعدازظهر شنبه در نشست خبری که در شهرک صنعتی کاسپین برگزار شد، افزود: هیات دولت چندی پیش استقرار صنایع تا شعاع 120 کیلومتری تهران را از زمینی به هوایی تغییر داده بود که این مساله باعث مشکلاتی برای سرمایه گذاران، به خصوص در شهرک کاسپین شده بود.
این نماینده مجلس ادامه داد: برای رفع این مشکل از سوی استانداری و مجلس شورای اسلامی پیگیری های لازم صورت گرفت و موافقت های اولیه برای بازگردندان این شعاع از هوایی به زمینی برای قزوین همانند استان های قم و سمنان انجام شد.
زرآبادی اضافه کرد: خوشبختانه در استان قزوین نیز طی جلسه ای مصوب شد تا دستگاه مالیاتی از اخذ مالیات از واحدهای مستقر در این شعاع براساس همان قانون گذشته اقدام کرده و معافیت های مالیاتی تا تعیین و تکلیف نهایی این واحدها، ادامه یابد.
به گفته وی، واحدهایی که مجوز خود را قبل از این مصوبه دریافت کرده اند شامل تغییر آیین نامه زمینی به هوایی نمی شوند و به زودی برای تعیین و تکلیف نهایی این مسئله تصمیم گیری خواهد شد.
این نماینده مجلس با بیان اینکه لایحه مناطق آزاد اقتصادی باید توسط دولت به مجلس فرستاده شده و در کمیسیون تخصصی بررسی شود، تصریح کرد: در همین راستا، احداث منطقه ویژه دارویی در شهرستان تاکستان قزوین مطرح شده و در مجلس شورای اسلامی میز رای گیری خواهد شد.
زرآبادی ادامه داد: مسائل معیشت، اقتصاد کشور و تمامیت ارضی برای ما از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و هیچ گاه منافع شخصی و حزبی را بر آن ترجیح نخواهیم داد.
نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تبریک روز حمایت از صنایع کوچک و خبرنگار، اظهار داشت: به طور قطع کار خبرنگاران نوآوری و ظرافت های خاص خود را می طلبد که خوشبختانه در قلم و نگاه این قشر طی یک سال گذشته قابل مشاهده بوده است.
زرآبادی در پایان تاکید کرد: خبرنگاران نقش موثری برای امیدبخشی به جامعه دارند و باید از فرصت های ایجاد شده برای توسعه و سربلندی استان از سوی رسانه ها به بهترین نحو استفاده کرد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا ، تاریخ انتشار: 20 مرداد 1397 ، کد خبر: 82998030 ، www.irna.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۳
0
0
ا.ف75
واقعا تازه دارن سر عقل میان بعضی از مسئولین! پولی که به عنوان مالیات از این واحد های تولیدی صنعتی می گیرین بعدا باید هزار برابرشو برای احیلی همون صنعت خرج کنین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۷
0
0
چه کارای انجام میدت از خودشون میگیرن باز به خودشون میدن جالب واقعا م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین