پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۸۳۶۵
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۱
عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: سازه‌های پتروشیمی جایگزین سایت ‌پشتیبانی نفت دریای خزر می‌شود.

شعارسال:عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: سازه‌های پتروشیمی جایگزین سایت ‌پشتیبانی نفت دریای خزر می‌شود.

اسدالله عباسی عصر امروز در جلسه‌‌ مجمع نمایندگان استان گیلان اظهار داشت: با انتخاب سرمایه‌گذاران،‌ سایت نفتی دریای خزر به‌زودی از حالت مسکوت درآمده و در راستای تعیین تکلیف نهایی وضعیت آن،‌ سازه‌های پتروشیمی جایگزین سایت ‌پشتیبانی نفت می‌شود.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرنگاران را منعکس‌کننده اخبار و خدمات انجام شده به مردم دانست و افزود: انتشار درست و صحیح اخبار‌ بسیاری از فعالیت‌ها و اقدامات انجام شده در قوای سه‌گانه،‌ دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌ها بر عهده خبرنگاران است که همیشه بی‌منت به این کار پرداخته‌اند.

عباسی شهر رشت را مرکز گیلان و مشکلات موجود در آن را مربوط به همه نمایندگان استان دانست و ابراز داشت:‌ بحث فاضلاب شهری،‌ آلودگی رودخانه‌ها و یا معضلات پسماند شهر رشت از جمله مباحثی است که مجمع نمایندگان استان گیلان برای رفع آن‌ها با هم همفکری و اتحاد دارند.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی در مورد سایت نفتی دریای خزر نیز اظهار داشت:‌ در اواخر دهه 80 مخازن بسیاری غنی در دریای خزر کشف شد که طبق بررسی‌ها و کارشناسی‌های انجام شده این منابع در عمق حدود 700 تا 800 متری قرار داشتند.

وی بهره‌برداری از منابع دریای خزر در عمق یاد شده را در گرو استقرار تجهیزات بسیار پیشرفته دانست و ابراز داشت:‌ به دلیل نبود همین امکانات و زیرساخت‌های لازم جهت استخراج منابع سایت نفتی دریای خزر به مدت طولانی بدون هیچ پیشرفت و کار اجرایی متوقف مانده است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس 20 میلیارد تومان ردیف بودجه اختصاص داده شده برای سایت نفتی خزر را مورد تأکید قرار داد و افزود:‌ پس از تعیین تکلیف مسائل اعتباری کلنگ اجرای این پروژه نیز بر زمین زده شد اما مسئولان دولت بعدی ادامه این طرح را خارج از توجیه اقتصادی اعلام کردند.

عضو هیئت رئیسه مجلس استقرار سازه‌های پتروشیمی در سایت نفتی خزر را تصمیمی به‌جا و مطلوب دانست و اظهار داشت:‌ خروج گیلان از اقتصاد تک محصولی، رونق اقتصادی و افزایش زمینه‌های اشتغالزایی از جمله فواید اجرای این برنامه در سایت نفتی خزر است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار20مرداد97، کدخبر: 1799950، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین