پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 16
کد خبر: ۱۴۸۳۶۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۳
استاندار تهران در جلسه رفع موانع ساختمان پلاسکو گفت: بانک ها موظف هستند در مورد بدهی ها، جریمه و سود کسبه پلاسکو مطابق با مصوبه دولت، موازین را رعایت نمایند و در صورت عدم همکاری بانک ها ، برخورد قانونی با مدیریت بانک ها صورت می پذیرد.

شعار سال: در این نشست نمایندگان پلاسکو به موضوع مصوبه ۳۰ شهریور سال ۹۶ اشاره کردند که در آن مصوبه تنها کسبه ای که مجتمع نور را به عنوان محل کسب و کار خود انتخاب نموده بودند قادر به دریافت تسهیلات بودند که پس از بررسی مشکل با تاکید استاندار تهران بر حذف قید "مجتمع نور" برای اعطای وام به کسبه پلاسکو مقرر شد تمامی کسبه کارفرما در ساختمان فرو ریخته پلاسکو بتوانند برای دریافت تسهیلات ۳۰۰ میلیون تومانی به بانک ها مراجعه نموده و این وام را دریافت نمایند.

به گفته نمایندگان کسبه پلاسکو ، رییس شورای پلاسکو و نماینده اتاق اصناف در این جلسه ، بسیاری از کسبه به دلیل عدم دریافت این وام قادر به راه اندازی مجدد کسب و کار خود نشدند که با حذف قید حضور در مجتمع نور این مشکل مرتفع خواهد شد.

استاندار تهران بر رفع مسایل و مشکلات مختلف اهالی پلاسکو تاکید نمود و افزود: جلسات پیگیری احداث ساختمان جدید پلاسکو تا اجرای عملیاتی پروژه و ساخت ساختمان باید به طور مستمر برگزار شود.

گفتنی است در این نشست شهرداری تهران برای احداث یادواره شهدای آتش نشان در زمین مجاور ساختمان پلاسکو در صورت موافقت بنیاد مستضعفان برای واگذاری ، اعلام آمادگی نمود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی اسکان، تاریخ 21 مرداد 97، کد مطلب: 13160:www.eskannews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۲
0
0
ا.ف75
امیدوارم واقعا ایشالله به همشون بدن! اینا زلزله به زندگیشون زده! خیلی اوضاعشون داغونه!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۳
0
0
بیچاره ها بعد از این همه مدت تازه قراره بهشون وام بدن
س.د76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین