پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۱۴۸۶۶۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۲
وزیر امور اقتصادی و دارایی در جلسه ویژه با صنایع قطعه و خودروسازی تاکید کرد که در حال حاضر توجه به تولید و بررسی وضعیت بنگاه ها یک رسالت ملی است.
شعارسال: مسعود کرباسیان در یادداشتی در یکی از صفحات اجتماعی خود از جلسه کاری دوشنبه شب خود با صنایع قطعه و خودروسازی خبر داد.

وی با اشاره به اینکه قطعه سازان ٥٥٠ هزار نفر و خودروسازان ١٥٠ هزار نفر اشتغال خلق کرده اند، افزود: موضوعات ارزی پیش آمده به این صنایع آسیب هایی وارد کرده که هم از نظر حمایت از تولید و هم از حیث توجه به وضعیت مصرف کننده باید به آن رسیدگی شود.

کرباسیان گفت: واقعیت این است که شرایط اقتصادی کشور ایجاب می کند که همدلانه از تولید اشتغال آفرین حمایت کنیم.

وی تصریح کرد: از گمرکات خواسته ام که بیشترین همکاری را با صنایع داشته باشند و اجازه ندهند به دلایل مختلف خط تولید کارخانه ها معطل مواد اولیه بماند.

وزیر امور اقتصادی و دارایی افزود: سازمان مالیاتی هم رویکردش حمایت از تولید و تامین منابع از محل فرار مالیاتی و شناسایی مودیان جدید است. در وزارت اقتصاد هیچ سازمانی نباید خود را جدا از تولید بداند.

کرباسیان گفت: پیش از این هم ادارات استانی را مکلف کرده بودم که بدون مشورت با بخش خصوصی هیچ تصمیمی را اجرایی نکند.

وزیر امور اقتصادی و دارایی تاکید کرد: هر قدم اشتباه می تواند یک سنگ برابر تسهیل فضای کسب و کار باشد. همه کمک کنیم که چرخ صنعت به حرکت درآید.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از پایگاه خبری اقتصاد آنلاین ، تاریخ انتشار: 23 مرداد 1397 ، کدخبر: 292727 ، www.eghtesadonline.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۳
0
0
ا.ف75
گمرک ها واقعا یکی از عوامل عقب افتادن پیشرفت صنایع کشور در همه زمینه هاست! برای چی باید این همه تعرفه بگیرین از مواد اولیه؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۳
0
0
خیلی خبر خوبیه با تشکر از خبرگزاری تون
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین