پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۸۹۱۹
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۴
استاندار کردستان از بازگشایی بازارچه مرزی سیف سقز با نظر مساعد مسئولان کشور و همراهی و پیگیری‌های مسئولان استانی و نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی در مهر ماه خبر داد.
شعار سال: استاندار کردستان از بازگشایی بازارچه مرزی سیف سقز با نظر مساعد مسئولان کشور و همراهی و پیگیری‌های مسئولان استانی و نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی در مهر ماه خبر داد.
 بهمن مرادنیا با بیان این مطلب اظهار داشت: در راستای تحقق مطالبه عمومی مردم عزیز شهرستان سقز و با توجه به تلاش‌ها و رایزنی‌های صورت گرفته با همراهی مهندس بیگلری نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی و نظر مساعد مسئولان کشوری و پیگیری مستمر مسئولان استانی در مهر ماه امسال شاهد بازگشایی این بازارچه مرزی خواهیم بود.
 
وی ادامه داد: تجار و بازاریان منطقه می‌تواند با توجه به دستورالعمل‌های جدید در خصوص ساماندهی مبادلات مرزی در این بازارچه به فعالیت بپردازند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری کار ایران، تاریخ انتشار: 24 مرداد 1397، کدخبر: 656640 ، www.ilna.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین