پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۸۹۵۵
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۴
داوود دارابی شب گذشته در جمع خبرنگاران با اشاره به احداث پل سوم و پل منیخ، اظهار کرد: ۱۷۰ میلیارد تومان برای احداث پل سوم و ۹۰ تا ۱۰۰ میلیارد برای پل منیخ فراخوان داده شده است.
شعار سال: شهردار خرمشهر گفت: عدم ورود سرمایه‌گذار قوی علت اصلی عدم احداث شهربازی در خرمشهر است.

داوود دارابی شب گذشته در جمع خبرنگاران با اشاره به احداث پل سوم و پل منیخ، اظهار کرد: ۱۷۰ میلیارد تومان برای احداث پل سوم و ۹۰ تا ۱۰۰ میلیارد برای پل منیخ فراخوان داده شده است.

وی عنوان کرد: به دنبال سرمایه‌گذاری کلان برای شهربازی با فضایی مناسب، مطلوب و در خور و شأن مردم خرمشهر هستیم، با وجود مردم منطقه و گردشگران احداث پارک شهربازی در شهرستان حدود هفت میلیون جاذبه را به دنبال خواهد داشت.

شهردار خرمشهر گفت: عدم ورود سرمایه‌گذار قوی علت اصلی عدم احداث شهربازی در خرمشهر است، شهربازی باید مجهز به تجهیزات به روز، جذاب و گران باشد، با تجهیزات ابتدایی و ارزان قیمت و نامناسب در شهر مخالف هستیم و البته تاکنون سرمایه‌گذاری برای حجم این جاذبه متقاعد نشده است.

دارابی با اشاره به پیشرفت پروژه ساحل سازی خرمشهر عنوان کرد: پروژه ساحل سازی تاکنون ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، تنها مشکل این پروژه بحث اوراق مشارکت چهار ساله بود که با توجه به مساله تورم سرانجام آن به فروش ۴۰ درصد زیر قیمت منتهی می‌شد.

دارابی افزود: بر همین اساس به همراه نماینده مردم خرمشهر در مجلس با نوبخت معاون رئیس جمهور دیدار کردیم و اوراق مشارکت را به دو سال کاهش دادیم و مشکل رفع شد.

شهردار خرمشهر گفت: ۵۰ میلیارد تومان پروژه از محل ۱۰۰ میلیارد اعتبارات اختصاصی سازمان منطقه آزاد اروند آغاز شده است و ۲۰ میلیارد دیگر نیز در حال بررسی است.

وی اظهار کرد: امنیت پارک‌های شهرستان در شورای تأمین بررسی شده و وظیفه محول شده به شهرداری‌ها فقط بحث روشنایی آنها است اما برای جذاب کردن فضا برای استفاده عموم مردم و نصب موانع برای ممانعت از ورود موتور سیکلت‌ها به پارک‌ها نیز در دستور کار ما قرار گرفته است.

دارابی در بخش دیگری از صحبت‌های خود ضمن قدردانی از همکاری مسؤولان مختلف شهرستان، اظهار کرد: پیشرفت و توسعه نیاز به کار جمعی دارد، یک نفر به تنهایی قادر نیست که فعالیت داشته باشد، بر همین اساس باید همه ما در مجموعه شهر در کنار یکدیگر باشیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 24 مرداد 1397، کدخبر: 13970524000019 ، www.khuzestan.farsnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین