پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۹۰۱۹
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۱:۴۸
نایب رئیس اتاق بازرگانی تهران گفت: باید زمینه ای فراهم شود تا از افرادی که 4 تا 5 هزار کارگر را در شرایط فعلی اداره می کنند قدردانی شود و خود نیز از این فعالیت منافع داشته باشند.

شعارسال: علاء میر محمد صادقی نایب رئیس اتاق بازرگانی تهران امروز در همایش امین الضرب در محل این اتاق اظهار کرد: بزرگداشت این کارآفرین بزرگ یعنی امین الضرب قابل تقدیر است؛ از خبرنگاران نیز انتظار میرود فرهنگ قدردانی از کار آفرینی در کشور را توسعه دهند.
وی افزود: دارایی و کارگر پرتعداد داشتن، کارخانه دار بودن در مقطعی در گذشته ضد ارزش بود اما اکنون این رویکرد در کشور تغییر کرده است.
نایب رییس اتاق بازرگانی تهران ادامه داد: باید زمینه ای فراهم شود که از افرادی که 4 تا 5 هزار کارگر را در شرایط فعلی اداره می کنند قدردانی شود و خود نیز از این فعالیت منافع داشته باشند.
وی تصریح کرد: این افراد همچنین اقدامات عام المنفعه ای نیز باید داشته باشند و در صورتی که فردی چنین رویکردی نداشت به کمک رسانه ها راهنمایی شود.
وی تصریح کرد: در گذشته بیشتر مدارس اصفهان، تهران و قم توسط همین بازرگانان و فعالان اقتصادی ایجاد شده بود که لازم است این فرهنگ در شرایط فعلی نیز احیا شود ؛ امیدوارم رانت از کشور رخت بر بندد و این فضا حاکم شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت تحلیلی – خبری فصل اقتصاد ، تاریخ انتشار: 22 مرداد 1397 ، کد خبر: 157268 ، www.fasleqtesad.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین