پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۹۰۸۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۶
نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی گفت: برداشت‌های بی‌جا، سخت‌گیری زیادی و تفسیرهای ناروا از قانون سبب تشدید بوروکراسی اداری شده است.

شعار سال: سمیه محمودی ظهر امروز در همایش هم‌اندیشی فعالان اقتصادی شهرستان‌های شهرضا و دهاقان با بیان این‌که در شرایط فعلی اقتصادی کشور، سرمایه‌گذاران ایثارگران عرصه اقتصادی هستند، اظهار کرد: باید تلاش کنیم که تا جایی که امکان دارد، مشکلات سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی برطرف و بوروکراسی‌های اداری حذف شود.

وی با تأکید بر برگزاری جلسات ویژه فعالان اقتصادی در راستای رفع مشکلات و دغدغه‌های آن‌ها، افزود: مسؤولان باید با مردم تعامل و همراهی بیشتری داشته باشند و رفع مشکلات مردم باید به دور از دیدگاه‌های سیاسی باشد.

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این‌که قوانین موجود کشور نیاز به اصلاح و بازنگری دارد اما دخالت‌های بسیاری در زمینه تفسیر قوانین انجام می‌شود، گفت: بعضی از افراد با برداشت‌های سلیقه‌ای در تفسیر قانون دخالت می‌کنند که منجر به افزایش بوروکراسی اداری و مشکلات مردم می‌شود.

وی با تأکید بر این‌که برداشت‌های بی‌جا، سخت‌گیری زیادی و تفسیرهای ناروا سبب تشدید بوروکراسی اداری در استان اصفهان شده است، بیان داشت: قوانین برای همه استان‌های کشور یکسان است اما در استان اصفهان قوانین بسیار سخت‌گیرانه اجرا می‌شود.

محمودی با انتقاد از این‌که در قانون بودجه سال 97 تأکید شد که مالیات هر منطقه در همان منطقه هزینه شود، اما این قانون در عمل اجرا نمی‌شود، خاطرنشان کرد: وزارت اقتصاد و دارایی باید هرچه سریع‌تر لایحه جامع مالیاتی را تقدیم مجلس شورای اسلامی کند، زیرا تا پایان امسال مهلت سه ساله آن به اتمام می‌رسد.

وی با تأکید بر این‌که همه پروژه‌های عمرانی در شهرستان شهرضا و سایر مناطق استان اصفهان باید دارای پیوست رسانه‌ای باشد تا مردم از فرایند اجرای طرح‌ها و خدمات باخبر شوند، ادامه داد: در پروژه بزرگ تکمیل فاضلاب شهری شهرضا با گذشت سی سال از آغاز آن، اطلاع‌رسانی خبری و رسانه‌ای بسیار ضروری است، زیرا تکمیل فاضلاب نیازمند مشارکت مردم است.

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که با پیگیری‌های انجام شده، سهم شهرضا از آلایندگی مجتمع فولاد مبارکه و نیروگاه برق جنوب استان افزایش یافت، اضافه کرد: سهم استان اصفهان از تسهیلات فراگیر روستایی به دلیلی سخت‌گیری و بروکراسی سنگین اداری در میان سایر استان‌های کشور است.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با تأکید بر این‌که راه‌اندازی منطقه ویژه اقتصادی شهرضا نیازمند همکاری مسؤولان است و هیچ مشکل قانونی در این زمینه باقی نمانده است، تصریح کرد: راه‌اندازی منطقه ویژه اقتصادی شهرضا معضل بیکاری شهرستان شهرضا و استان اصفهان را حل می‌کند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ 23 مرداد 97، کد مطلب: 13970523000599:www.isfahan.farsnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۶
0
0
ا.ف75
برام خیلی عجیبه! تو جامعه ای که داره تازه به سمت مدنی شدن پیش میره چرا باید با این اصطلاحات مردم رو بازی داد؟ بروکراسی ینی کاغذ بازی اداری! ینی اینکه برای یه امضای ساده هزار بار بری وبیای! اینطوری بگین داغ مردم تازه شه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین