پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 16
کد خبر: ۱۴۹۰۸۵
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۶
مدیر آموزش و پرورش منطقه دلوار گفت: هم اکنون در منطقه دلوار ۱۰ مدرسه تخریبی وجود دارد که از سر ناچاری نونهالان را در آن نگه داشته ایم تا به تحصیل بپردازند.

شعار سال: عبدالرضا زمانی در نشست با اصحاب رسانه استان بوشهر به مناسبت روز خبرنگار، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی، این روز را به خبرنگاران تبریک گفت و اظهار داشت: خبرنگاری واژه آشنایی که مردم آن را نمی بینند ولی در همه صحنه ها و بحران خبرنگاران حضور فعال و چشمگیری دارند.

مدیر آموزش و پرورش منطقه دلوار افزود: خبرنگاری از میان ۲۵ شغل برتر دنیا در رتبه شش قرار دارد و نثار خون ۲۴۴ خبرنگار شهید در دوران دفاع مقدس و همچنین یاد کردن از قلم در قرآن که خداوند بدان قسم خورده است نشان از اهمیت جایگاه خبرنگاری است که جامعه نیز به آن نیاز مبرم دارد.

وی حق گویی، حق طلبی و روشنگری را از خصوصیات یک خبرنگار عنوان کرد و گفت: همه نمی توانند خبرنگار باشند چراکه عشق و علاقه را طلب می نماید و باید با انحراف و بدبینی مقابله کرد، هر چند در برخی مواقع خبرنگاران مورد غضب مسئولان قرار می گیرند ولی مردم کار آنان را همیشه تحسین می کنند.

عبدالرضا زمانی در خصوص آخرین وضعیت آموزش و پرورش در منطقه دلوار عنوان کرد: هم اکنون در منطقه دلوار ۱۰ مدرسه تخریبی وجود دارد که از سر ناچاری نونهالان را در آن نگه داشته ایم تا به تحصیل بپردازند.

مدیر آموزش و پرورش منطقه دلوار با بیان اینکه مسائل و مشکلات زیادی در بخش دلوار وجود دارد، اظهار کرد: آموزش و پرورش منطقه دلوار شش هزار و ۹۳۲ دانش آموز، ۶۹۰ معلم، ۷۵مدرسه، یک مدرسه غیر انتفاعی، ۳۳۷ کلاس و ۱۰ مدرسه تخربی را در دل خود جای داده است که جهت حل مشکلات آموزش و پرورش کل مسئولین و مردم باید دست به دست هم بدهند تا این مشکلات حل شود.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه سواحل بکری در بخش دلوار داریم قصد داریم فوتبال ساحلی را جهت استفاده دانش آموزان در این مناطق رونق بخشیم.

در این نشست ضمن تجلیل از خبرنگاران، یاد و خاطره زنده یاد عالی نامور خبرنگار صدا و سیما در تنگستان نیز گرامی داشته شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ 23 مرداد 97، کد مطلب: 13970523000598:www.bushehr.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین