پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۹۲۶۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۹
ستاد توسعه فناوری نانو به منظور حمایت از تحقیقات در حوزه فناوری‌نانو، بیش 7/5 میلیارد ریال به هزار و 707 محقق پرداخت کرد.

شعارسال: به گزارش  ستاد ویژه توسعه فناوری نانو، پرداخت حمایت تشویقی یکی از برنامه‌های ستاد توسعه فناوری نانو بوده که از سال ۱۳۸۳ تاکنون با هدف حمایت از پژوهش در حوزه نانو به محققان این حوزه پرداخت می‌شده است. در این راستا در ۲۳ مرداد ماه جاری مبلغ هفت میلیارد و ۵۶۹ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال از سوی این ستاد به پژوهشگران حوزه نانو پرداخت شد.

این پرداخت به هزار و 707 محقق و شامل پروپوزال و پایان‌نامه ارشد و دکتری، مقالات علمی-پژوهشی و چاپ کتاب تا انتهای سال ۱۳۹۶ می‌شود. موارد پرداخت شده به این شرح است:

حمایت تشویقی محققانی که مشکلاتی از قبیل اشکال در شماره حساب و شرکت نکردن در همایش‌های مورد تأیید ستاد و ارائه مقاله (مربوط به پایان نامه­‌های آیین­ نامه قدیم) داشته‌­اند، پرداخت نداشته‌ است.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته ازخبرگزاری آنا، تاریخ انتشار: 25 مرداد 1397 ، کدخبر: 415914،www.ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۷
0
0
ا.ف75
امیدوارم فقط زمانی که مقدار این حمایت رو شنیدیم خندمون نگیره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین