پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۹۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۷
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت کشور از تهیه ۸۰ هزار صندوق شفاف برای انتخابات ۹۴ خبر داد و گفت: به زودی این صندوق ها بین تمامی استان ها توزیع می شود.

شعار سال: جواد ناصریان ظهر پنج شنبه در دومین روز همایش فرمانداران، بخشداران و اعضای ستاد انتخابات استان‌های آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی و اردبیل اظهار داشت: ۱۶۰ میلیارد تومان برای برگزاری دو انتخابات پیش رو در نظر گرفته شده است که ۲۵ میلیارد آن به بدهی استانداری ها و دولت به مجریان برگزاری انتخابات ۹۲ اختصاص یافت چرا که این مطالبات از آن سال ها پرداخت نشده بود.

وی با اشاره به خرید اقلام و لوازم مورد نیاز برای انتخابات پیش رو گفت: سعی کرده ایم تا قانون برگزاری مناقصات را رعایت کنیم که این کار خروجی های خوبی داشته است که در بین فروشندگان کالا و خدمات نوعی رقابت ایجاد شده و این امر سبب کاهش هزینه های انتخاباتی شده که هر چقدر این هزینه ها کاهش یابد به طور یقین اعتبارات اختصاص یافته به مجریان انتخاباتی بالا می رود.

ناصریان ادامه داد: همچنین در این انتخابات تمام تلاش خود را برای برقراری عدالت در توزیع منابع در سراسر کشور انجام خواهیم داد که البته این به معنای توزیع مساوی منابع نیست بلکه تمامی شرایط مناطق کشور را در نظر گرفته و سپس متناسب با آن ها اقدام به توزیع منابع خواهیم کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت کشور افزود: از تمامی فرمانداران و بخشداران می خواهیم تعهدات مازاد بر اعتبار داده شده ندهند چرا که منابع محدود است و امکان پرداخت این بدهی ها وجود نخواهد داشت و از سوی دیگر از مجریان انتخاباتی می خواهیم منابع اختصاص داده شده از سوی وزارت برای برگزاری انتخابات را تنها برای انتخابات هزینه کرده و صرف امور دیگر منطقه خود نکنند.

*قرارداد خرید ۸۰ هزار صندوق رای بسته شده است

وی در ادامه با اشاره به تاکید رئیس جمهور مبنی بر شفاف بودن صندوق های رای گفت: در این راستا صندوق های شفافی که البته نوشته های رای از آن دیده نشود مورد تایید قرار گرفت و قرارداد ۸۰ هزار صندوق که کسری داشتیم بسته شده که به تدریج بین استان های مختلف توزیع می شود.

ناصریان افزود: همچنین مکانیزه برگزار کردن این انتخابات از دیگر بحث هایی است که مورد توجه قرار دارد که در حال طی مراحل نهایی خود است هرچند در صورت مکانیزه برگزار کردن انتخابات نیز اقلام مورد نیاز برای رای گیری سنتی در اختیار حوزه های اخذ رای قرار داده می شود تا مشکلی از این بابت پیش نیاید.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت کشور در خصوص نیروی انسانی مورد نیاز برای برگزاری این انتخابات نیز گفت: در برگزاری انتخابات سعی می کنیم در وهله اول از همکاران وزارت کشور و در وهله های بعدی از دیگر همکاران دستگاه های مختلف اجرایی بهره مند شویم.

وی ادامه داد: از تمامی مجریان انتخاباتی می خواهیم از برخی ظرفیت ها و تجهیزات باقی مانده از انتخابات قبلی استفاده کنند تا جلوی هزینه های اضافی را گرفته و در این خصوص صرفه جویی کنیم.

ناصریان همچنین از تجهیز و نوسازی بخشی از ناوگان خودرویی فرمانداری و بخشداری ها خبر داد و گفت: تا قبل از انتخابات سعی می کنیم ۴۳۰ دستگاه خودرو را در اختیار فرمانداری ها قرار دهیم که تاکنون نیز ۵۱ دستگاه از آن به فرمانداری ها تحویل داده شده است.

فعالیت ۹۶۰ هزار نفر به عنوان عامل اجرایی در انتخابات

دبیر ستاد انتخابات کشور نیز در این نشست با اشاره ای به روند مناسب این دوره های آموزشی در استان ها گفت: مباحث آموزشی انتخابات مورد تاکید وزارت کشور قرار دارد و به همین دلیل جلسات توجیهی و آموزشی در استان های مختلف برگزار می شود که در طول این دو روز نیز شاهد برگزاری این همایش در شهر تبریز با حضور دست اندرکاران انتخاباتی سه استان آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل بودیم.

علی پورعلی مطلق ادامه داد: تاکنون در دو استان چهارمحال و بخیاری و گیلان این همایش برگزار شده و در ماه های آتی نیز شاهد برگزاری این جلسه توجیهی در هشت مرکز استان نیز خواهیم بود.

وی افزود: در جریان انتخابات آینده بالغ بر ۹۶۰ هزار نفر به عنوان عوامل اجرایی ایفای نقش خواهند کرد که باید نسبت به توجیه و آموزش تک تک این افراد برنامه ریزی شود تا شاهد برگزاری انتخاباتی باشکوه و درخور باشیم.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وبسايت خبرگزاري مهر، تاریخ انتشار پنجشنبه ۲۳ مهر 1394، کد مطلب: 2941620 : www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United Arab Emirates
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۲
0
0
ایشالا امسال هم انتخابات سالمی داشته باشیم م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین