پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۹۳۶۹
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۸
رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس معتقد است عده‌ای خاص نبض ارزی کشور را مدیریت می‌کنند.

شعار سال: امیر خجسته رئیس فراکسیون مبازره با مفاسد اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به نوسانات اخیر بازار ارز، گفت: بازار ارز امروز افسارگسیخته و رها شده و دست‌های پشت پرده با کنترل قیمت ارز نبض ارزی کشور را مدیریت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه گفته می‌شود نرخ ارز در خیابان فردوسی و چهار راه استانبول مدیریت می شود، اشتباه است، ادامه داد: بازار ارز توسط یک ستاد مافیایی فرماندهی و مدیریت می شود و سیاست‌گذاری‌ها بیشتر در داخل‌، بازار را تحت امر خود قرار داده است.

نماینده مردم همدان و فامنین با بیان اینکه بیش از یک هفته از رونمایی بسته جدید ارزی بانک مرکزی می گذرد، اظهار داشت: بازار ثانویه فاز جدیدی است و بدون عرضه منجر به بالا رفتن قیمت‌های می شود. در بازار ثانویه نیز چون مدیریت مناسبی بر روی آن صورت نگرفته همچنان تاثیر مثبتی روی قیمت ارز نداشته و این فرمول مدیریتی، ارزش پول ملی را همچنان نتوانسته به جایگاه قبلی برگرداند و تثبیت کند.

رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی با تاکید براینکه مسئولین تخصصی و اقتصادی کشور بایستی برای کنترل بازار و مهار تورم ورود پیدا کنند، افزود: مشاهدات میدانی امروز از بازار ارز نشان از تداوم سکون و خاموش بودن تابلوی صرافی‌ها دارد که این روند قطعاً تولید داخلی را با مشکل مواجهه می‌کند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار 26مرداد 97، کدمطلب: 1804117، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین