پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۹۴۰۳
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۰
رئیس گروه پیش‌بینی و هشدار اداره‌کل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: وزش طوفان و پراکنده شدن ریزگردها روز گذشته در سیستان غلظت ذرات معلق در هوای منطقه را به حدود ۱۰ برابر حدِمجاز رساند.

شعار سال: علی ملاشاهی اظهار داشت: وزش طوفان و پراکنده شدن ریزگردها روز گذشته در سیستان غلظت ذرات معلق در هوای منطقه را به 1523 میکروگرم بر مترمکعب رساند که با توجه به اینکه حد مجاز و استاندارد ذرات معلق در هوا 150 میکروگرم بر مترمکعب است، این عددبیش از 10 برابر حد مجاز است.

رئیس گروه پیش‌بینی و هشدار اداره‌کل هواشناسی سیستان و بلوچستان افزود: صبح امروز حداکثر سرعت وزش باد در ایستگاه فرودگاهی زابل 88 کیلومتر بر ساعت و شعاع دید افقی 4000 متر به ثبت رسیده است که بهتر است رانندگان در منطقه سیستان در هنگام وقوع طوفان و کاهش دید با احتیاط رانندگی کنند.

وی خاطرنشان کرد: براساس پیش بینی‌ها وزش باد شدید و گرد و خاک در طول شب و صبح‌ها تا روز شنبه ادامه داشته باشد پیش بینی می‌شود همچنین شدت وزش باد در این ایام در نقاط مستعد افزایش بیشتری داشته باشد.

ملاشاهی افزود: پیش بینی‌ می‌شود از شنبه بعدازظهر تا روز سه شنبه از سرعت وزش باد در منطقه سیستان کاسته شود سپس از روز سه شنبه تا پایان هفته آینده تشدید میزان گرد و خاک در این منطقه را شاهد باشیم.

رئیس گروه پیش‌بینی و هشدار اداره‌کل هواشناسی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: در 24 ساعت گذشته زاهدان با حداقل دمای 18 درجه سانتی‌گراد بالای صفر سردترین و دلگان با حداکثر دمای 48 درجه سانتی‌گراد بالای صفر گرمترین شهرهای استان سیستان و بلوچستان بوده‌اند.

سایت شعار سال، با تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 25 مرداد 97، کد مطلب: 1803772، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین