پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۹۴۶۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۰
اگر تا روز شنبه مجموعه راه و شهرسازی استان با انتشار بیانیه ای ضمن محکوم کردن این مدیر و عزل وی نسبت به آن واکنش نشان ندهد، این رسانه حسب رسالت ذاتی اقدام به انتشار این فایل صوتی در فضای رسانه ای کشور خواهد کرد.

شعار سال: هفدهم مرداد ماه به عنوان روز خبرنگار نام گذاری شده است و در این روزها قشر خبرنگار بیشتر از هر زمان دیگری مورد توجه هستند حتی کسانی که با خبرنگاران و اصحاب رسانه رابطه چندان خوبی نیز ندارند، این روزها به فکر تجلیل از خبرنگاران هستند.

در یکی از مصادیق موارد برخورد بد، رئیس اداره راه و شهرسازی یکی از شهرستان های استان به دلیل درج یک خبر، با خبرنگاری در همان شهرستان تماس گرفته و پس از صحبت هایی که در این باره میان آن ها رد و بدل می شود، این فرد خبرنگار مربوطه را تهدید به کتک زدن می کند و با الفاظی رکیک به او توهین می کند.

این موضوع در وهله اول می تواند بسیار ساده به نظر برسد و تنها در همین توهین و تهدید خلاصه شود اما باید ببینیم خبری که درباره این اداره درج شده است و این مدیر خواستار برداشتن خبر از روی خروجی سایت شده است، چه پشت پرده هایی داشته است.

در اینجا تنها بخشی از مکالمه رد و بدل شده میان این خبرنگار و مدیر را می آوریم:

مدیر اداره: آقای ..... اگر دوست داری که اتفاقی و صدایی و دعوایی در این موضوع پیش نیاید، برو و مطلب را از سایت بردار وگرنه مردم منطقه ساکت نمی نشینند، ...... شده این آخرین باریست که این موضوع را می گویم!

اگر تا روز شنبه مجموعه راه و شهرسازی استان با انتشار بیانیه ای ضمن محکوم کردن این مدیر و عزل وی نسبت به آن واکنش نشان ندهد، این رسانه حسب رسالت ذاتی اقدام به انتشار این فایل صوتی در فضای رسانه ای کشور خواهد کرد که بی شک در آن زمان شخص وزیر راه و شهرسازی می بایست در این خصوص پاسخگو شود.

ضمنا اگر مدیران وزارت راه و شهرسازی بفهمند که تنها در حد حرف به این موضوع اکتفا شده است، عواقب بدی گریبان گیر مجموعه استانی این وزارت خانه خواهد شد.

سایت شعار سال، با تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی صبح زاگرس، تاریخ انتشار 25 مرداد 97، کد مطلب: 109978، www.sobhezagros.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۸
0
0
ا.ف75
ای بابا! اینا اگه میخواستن عذر خواهی کنن باید زودتر از این ها استعفا می دادن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین