پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۹۴۹۸
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۱:۴۸
دبیر جشنواره غدیر خارگ با اشاره به بزرگداشت عید غدیر با حضور علمای شیعه و اهل سنت گفت: جشنواره فرهنگی، هنری و ورزشی غدیر با حضور علمای شیعه و اهل سنت درخارگ برگزار می‌شود.

شعار سال: حسین باغبان با تبریک دهه ولایت و امامت، جایگاه غدیر در بین مسلمانان را مهم و قابل توجه دانست و اظهار داشت: دشمنان اسلام برای ایجاد تفرقه میان مسلمانان در نقاط مختلف جهان ترفندهایی بکار می‌گیرند که با هوشیاری مسلمانان خنثی می‌شود.

وی با بیان اینکه غدیر در بین مسلمانان دارای جایگاه مهمی است تصریح کرد: توجه به جایگاه رفیع ولایت و امامت، پیام بزرگ عید غدیر خم است.

دبیر جشنواره غدیر خارگ، این جزیره را نماد اتحاد و انسجام مسلمانان شیعه و سنی دانست و بیان کرد: در راستای بزرگداشت عید غدیر جشنواره فرهنگی، هنری و ورزشی غدیر با حضور علمای شیعه و اهل سنت درخارگ برگزار می‌شود.

باغبان با بیان اینکه این مراسم با همکاری جامعه اهل سنت و شورای اسلامی و شهرداری خارگ برگزار می‌شود خاطر نشان کرد: جشنواره یاد شده 8 شهریور همزمان با عید غدیر ولایت و دهه امامت در سینما تابستانه پارک ساحلی خارگ برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این جشنواره دومین دوره جشن عید غدیر درخارگ است خاطر نشان کرد: طبخ غذاهای بومی، محلی، دریایی، مسابقات شنای آزاد و ماهیگیری و مسابقات نقاشی، کتابخوانی و شعر غدیر از دیگر برنامه‌های جانبی جشنواره فرهنگی، هنری و ورزشی غدیر خارگ است.

باغبان، با اشاره به اهداف برگزاری این جشنواره بیان کرد: هدف از برگزاری جشنواره فرهنگی، هنری و ورزشی غدیر، تقویت همدلی و وحدت اهل سنت و شیعه است که با حضور همه جانبه مردم برگزار می‌شود.

دبیر جشنواره غدیر خارگ افزود: این جشنواره با همکاری شرکت پایانه‌های نفتی و مدیریت عملیات عمومی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، کتابخانه عمومی شهید مهدوی و برخی از سازمان‌های مستقر در جزیره خارگ برگزار می‌شود.

باغبان با بیان اینکه در بخش جانبی این جشنواره مسابقه، شنای آب‌های آزاد و نقاشی برای کودکان و نوجوان برگزار می‌شود، افزود: جشنواره طبخ غذاهای بومی محلی دریایی خارگ همزمان با عید غدیر خم پنج شنبه 8 شهریور ماه برگزار می‌شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 26مرداد 97، کدمطلب: 1804535، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین