پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۹۵۱۱
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۳:۲۹
در جریان حملات جنگ جهانی، سربازان زیادی بخشی از صورت خود را از دست دادند اما او که یک مجسمه ساز بود تلاش کرد با ساخا ماسک‌هایی طبیعی بار دیگر ظاهری عادی به آنها بدهد.

شعارسال: جنگ جهانی اول فرصتی را در جهان ایجاد کرد تا انسان‌ها فرشته خویی با بدطینتی خود را نمایان سازند. در این جنگ برخی جانب ترور و کشتار را گرفتند و برخی تلاش کردند تا غمخوار بشریت باشند. آنا کولمن یکی از افرادی بود که در جریان این جنگ فرصت یافت به انسان‌های زیادی کمک کند و از هنر خویش در جهت بهبود زندگی انسان‌ها بهره گیرد.

در جریان حملات جنگ جهانی، سربازان زیادی بخشی از صورت خود را از دست دادند اما او که یک مجسمه ساز بود تلاش کرد با ساخا ماسک‌هایی طبیعی بار دیگر ظاهری عادی به آنها بدهد. او پس از آشنایی با فرانسیس وود که یک مغازه فروش بینی های مصنوعی برای سربازان مجروح داشت کارگاه ماسک چهره خود را به راه انداخت و از این طریق فرصت های زیادی به افراد مجروح داد. در ادامه تصاویری از فعالیت‌های انسان دوستانه وی را می‌بینید.








سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت تابناک باتو، تاریخ انتشار: 23مرداد1397، کدخبر: 118235: www.tabnakbato.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین