پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۹۵۴۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۹
وزیر ورزش و جوانان گفت: روند جوانگرایی مدیریتی در وزارت ورزش و جوانان ادامه خواهد یافت به طوری که بعد از ابلاغ قانون منع به کارگیری بازنشستگان از همان هفته اول تغییرات را ایجاد می‌کنیم.

شعار سال: مسعود سلطانی‌فر درباره جوانگرایی در مدیریت ستادی و فدراسیون‌ها گفت: در انتخابات فدراسیون‌ها برخی از مدیران بازنشسته جای خود را به مدیران جوان دادند‌، در ادارات کل ورزش و جوانان استان‌ها هم اکنون هشت مدیر زیر چهل سال داریم.

وزیر ورزش و جوانان افزود: روند جوانگرایی مدیریتی در وزارت ورزش و جوانان ادامه خواهد یافت،به طوریکه بعد از ابلاغ قانون منع به کارگیری بازنشستگان، همان هفته اول تغییرات را ایجاد می‌کنیم و نوبت برای جوانان است چرا که جوانگرایی در قالب رویکردهای ما قرار دارد و موجب اتفاقات خوبی خواهد شد.

سلطانی‌فر تاکید کرد : قطعاً سیاست دولت و وزارتخانه حضور جوانان در عرصه‌های مدیریتی است و تلاش ما سپردن امور کشور به جوانان است و قطعاً حضور مدیران جوان موجب ایجاد تغییرات مثبت در ورزش کشور خواهد شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ 26 مرداد 97، کد مطلب: 1804719:www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۷
0
0
ا.ف75
واقعا این طرح به صلاح کشور در وضعیت کنونی نیست! مطمئن باشین جای این عزیزان رو کسانی خواهند گرفت که از جنس مردم عادی نیستن!
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین