پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۹۹۲۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۲
سید موسی خادمی گفت: استفاده از جوانان در مسئولیت های دولتی مطالبه کاملا درستی است وما نیزپیگیر این موضوع هستیم.
شعار سال: سید موسی خادمی گفت: استفاده از جوانان در مسئولیت های دولتی مطالبه کاملا درستی است وما نیزپیگیر این موضوع هستیم.

خادمی شامگاه  روز شنبه  در نشست صمیمی با  جوانان منتخب لرستان که در خانه جوان خرم آباد برگزارشده بود با بیان اینکه از ناامیدی وغمگین  بودن هیچ نتیجه ای حاصل نمی شود ، اظهار کرد: جوانان امیدوار به نتیجه می رسند  لذا جوانان باید در راستای ایجاد  نشاط در جامعه فعالیت کنند وجامعه را شاد وامیدوارتر نگه دارند چون اگر جامعه امیدوار وبا نشاط نباشد نمی تواند به اهداف خود برسد .

او با بیان اینکه درتقویم ما مناسبت های شاد زیادی وجود داد اما استفاده درستی از آنها نمی کنیم،عده ایی در  جامعه لرستان عادت کرده اند استان خود را بدبخت وبیچاره ومشکل دار  جلوه دهند که این وضعیت سودی برای مردم ندارد .

خادمی تصریح کرد: عده ای فقط به ارائه آمارهای منفی و ناامیدکننده مانند آمار خودکشی و طلاق می پردازندومثلا می گویند ما در طلاق اول هستیم یادرفقر وفلاکت و نزاع وخودکشی در کشور اول هستیم ؛ در صورتی که این آمارها نادرست بوده و هیچ مشکلی از استان حل نخواهد کرد.

استاندار لرستان با اشاره به انتصاب جوانان در پست ها ومسئولیت های دولتی نیز یادآورشد: استفاده از جوانان در مسئولیت های دولتی مطالبه کاملا درستی است وما نیزدر این خصوص  از جوانان استفاده می کنیم وپیگیر این موضوع هم هستیم  ولی این مسئله منجر به بروز یک سوتفاهم بین مقامات دولت وجوانان شده است  به این معنی که وقتی دولت این را می گوید یعنی از بین کارکنان  وکارمندان جوان ادارات  باید درحوزه  مدیریت ها  استفاده کنیم اما برداشت جوانان خارج از این حوزه ،انتخاب آنها در این مشاغل است.

خادمی با اشاره به استفاده از بانوان در مسئولیت های دولتی نیز گفت: مجموعه مدیریت استان در این راستا همه تلاش خود را انجام داده به عنوان مثال از هشت معاون فرماندار جدید تعداد پنج نفر از آنها خانم هستند که البته این روند را با قدرت ادامه خواهیم داد والبته  در این راستا سابقه و رشته تخصصی  آنها را نیزمد نظر قرار می دهیم .

او در ادامه با اشاره  به مسئله کمک ادارات دولتی در امر تسهیل ازدواج جوانان ،خاطر نشان کرد:  موافق استفاده از منابع و امکانات دولتی برای برگزاری مراسم ازدواج البته با رعایت تقدم افراد مستحق هستم و دستگاه های دولتی می توانند امکانات لازم را دربرگزاری جشن ازدواج در اختیارافراد مستحق ودچار مشکلات  قراردهند .

خادمی در خصوص توجه به اهمیت پژوهش در حوزه جوانان  بیان کرد: از پژوهش هایی که در حوزه جوانان انجام بگیرد و البته جنبه کاربردی داشته باشد با تامین اعتبار  حمایت می کنیم .

استاندار لرستان با تاکید برحمایت احداث خانه های جوان استان  ،یادآورشد: احداث خانه های جوان اعتبار دارند  وما پیگیر احداث خانه های جوان در تمام شهرستانهای استان هستیم .

خادمی  گفت:  دربحث ماده 27 لرستان موقعیت خوبی دارد وتکلیف شده است که   هر استان باید 30 درصد از اعتبارات عمرانی خودرا به بخش خصوصی واگذار کندکه  عدد لرستان در این خصوص  70 میلیارد تومان است وتا الان 24 میلیارد را به بخش خصوصی واگذار کرده ایم .

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: 28 مرداد 1397، کدخبر: 742497 ، www.borna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۲
0
0
ا.ف75
واقعا این چه انتظاری هست که ایشون از جوون ها داره؟ با کدوم انگیزه؟ نشاط هدف و انگیزه میخواد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین